۱۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۴۵۳۳۱
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

دشمنان به‎‌دنبال تکرار تاریخ پس از غدیر هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی با تشریح حوادث پس از رحلت پیامبر اسلام(ص) و خیانت جامعه نسبت به ولایت حضرت علی(ع) گفت: حفظ و حراست از حریم ولایت واجب است، چراکه دشمنان به‎‌دنبال تکرار تاریخ پس از غدیر هستند.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل ولایی، نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در مراسم جشن عید غدیر در شهرستان ملکان با تشریح حوادث دوران صدر اسلام و خیانت جامعه نسبت به ولایت حضرت علی(ع) و در نهایت خانه نشینی آن امام همام اظهار داشت: نظام سلطه به کمک ایادی داخل و خارج از کشور درصدد تکرار تاریخ است، امروز با انواع و اقسام منافقان روبه‌رو هستیم، هدف اصلی دشمن تضعیف ولایت است.

 

وی با اشاره به این که خواب غفلت مسلمانان موجبات سوء استفاده دشمنان را فراهم می کند، تصریح کرد: دشمنان با راه اندازی جنگ رسانه ای و تبلیغ علیه تشیع و ولایت، به دنبال انزوای نظام ولایی هستند، زمان آن رسیده که مردم با بصیرت واقعی خادم را از خائن تشخیص دهند.

 

 نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که اطاعت گزینشی و اطاعت مصلحتی به هیچ‌عنوان چاره‌ساز نخواهد بود، گفت: تنها با تبعیت محض از ولایت می توان بر دشمنان فائق آمد، چراکه وحدت، بصیرت و پیروی از ولایت فقیه در مقابل دشمنان رمز بقای نظام اسلامی ایران است.

 

حجت الاسلام ولایی، ولایت مداری را عامل اصلی پیروزی ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان دانست و تصریح کرد: مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی، هر کجا که احساس کرده‌اند دشمن به دنبال زیرسؤال بردن آرمان های امام راحل و شهدا است، از نظام و انقلاب دفاع و به بیگانگان پشت کرده اند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر وحدت و یکدلی مسؤولان به‌ویژه قوای سه‌گانه اظهار داشت: بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، امروز تنها اولویت مسؤولان نظام از بالاترین تا پایین ترین رده کار و تلاش و خدمت به مردمی است.

 

وی مردم را صاحبان اصلی انقلاب و ولی نعمت مسؤولان نظام دانست و گفت: همه باید حول محور ولایت به وحدت هر چه بیشتر و به کارگیری همه نیروها و عناصر کارآمدتر حرکت کنیم، هرگونه اختلاف و سلایق شخصی و گروهی باید در فضای محبت و احترام حل و فصل شود.

 

حجت الاسلام ولایی در ادامه با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی ایران با تأسی از فلسفه غدیرخم امروز الهام بخش نهضت های آزادی بخش مردم مشتضعف سراسر جهان است، اظهار داشت: بیداری اسلامی، جنبش وال استریت و ورشکستگی صنایع مختلف غرب نشان از تغییر معادلات جهانی به نفع اسلام با تدابیر رهبری است، به عبارت دیگر رمز پیروزی انقلاب اسلامی در مقابله با استکبار جهانی در ولایت فقیه نهفته است.

 

وی با تأکید بر این‌که غرب و به خصوص آمریکا و ر‍ژیم صهیونیستی هیچ‌گاه از تهدید و تحریم علیه ایران اسلامی نتیجه‌ای نگرفته‌اند، گفت: در ‌سال‌های قبل از انقلاب، رژیم دیکتاتوری پهلوی نوکر غرب بود، اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، قدرت و نفوذ آمریکا و غرب در منطقه روز به روز محدوتر و کمرنگ‌تر شد، این امر به برکت شرفی است که ولایت امر به این مملکت بخشیده است./935/پ202/س

ارسال نظرات