۲۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۱۴۶۵۸۲
با حکم آیت الله حسینی بوشهری؛

امام جمعه کردکوی عضو شورای حوزه علمیه گلستان شد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین شاعری امام جمعه شهرستان کردکوی به عنوان یکی از اعضای شورای حوزه علمیه استان گلستان منصوب شد.
امام جمعه کردکوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام موسی شاعری، امام جمعه شهرستان کردکوی و مسؤول مدرسه علمیه رضویه این شهرستان با حکم آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه کشور به عنوان عضو شورای حوزه علمیه گلستان منصوب شد.

 

بر اساس این گزارش؛ در جلسه شورای حوزه علمیه استان که با حضور حجت الاسلام فرحانی، معاون امور حوزه های علمیه کشور برگزار  شد به اتفاق آراء حجت الاسلام شاعری انتخاب و پس از حکم مدیر حوزه های علمیه کشور، وی به عنوان عضو این شورا منصوب شد.

 

همچنین پیش از امام جمعه کردکوی، حجت الاسلام مرتضوی امام جمعه پیشین بندرگز در این سمت فعالیت می کرد که پس از انتقال وی به عنوان امام جمعه شهرستان رامسر، این تغییر صورت پذیرفت.

 

به گزارش رسا، همچنین حجت الاسلام مرتضوی پیش از این به عنوان دبیر شواری حوزه علمیه گلستان فعالیت می کرد که پس از این جابجایی حجت الاسلام حسینیان به عنوان دبیر این شورا انتخاب شد.

 

گفتنی است، آیات نورمفیدی، میبدی و شاهرودی و همچنین حجج اسلام حسینی، حسینیان، شاعری و ملکی هم اکنون عضو شورای حوزه علمیه استان هستند./950/پ203/ب

ارسال نظرات