۰۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۱۴۷۹۱۰
مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی:

ملت ایران طلایه‌دار ارزش های عاشورایی هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه جلفا در اجتماع بزرگ عاشورائیان منطقه آزاد ارس با اشاره به الگو بودن اتحاد ایرانیان برای جهانیان، ملت ایران را طلایه داران ارزش های نهضت حسینی دانست.
حجت الاسلام علي انتظاري، مدير استاني حوزه علميه آذربايجان‌شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در جلفا، حجت الاسلام علی انتظاری، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی امروز در اجتماع بزرگ عاشورائیان منطقه آزاد ارس که با حضور عزاداران و هیأت‌های حسینی جلفا همراه بود، اظهار داشت: امام حسین(ع) با قیام تاریخی و نهضت انسان‌ساز خود پیروزی حق علیه باطل را به بهترین صورت توصیف کرد و به اثبات رساند.

 

امام جمعه جلفا با اشاره به پیروزی اخیر مردم مسلمان غزه در برابر تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی تصریح کرد: همانطور که دبیرکل حزب الله لبنان تأکید داشت؛ این پیروزی نشان داد که این رژیم جعلی ضعیف تر از لانه عنکبوت است و به زودی موشک های ایران کمر رژیم صهیونیستی را خواهد شکست.

 

حجت الاسلام انتظاری افزود: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ملت حسینی کشورمان با استقامت در برابر استکبار جهانی توانستند، گوشه هایی از ارزش های نهضت عاشورا را به تصویر کشیده و الگویی برای انقلاب ها و بیداری های اسلامی در سراسر جهان شوند.

 

وی ملت ایران را طلایه دار ارزش های نهضت حسینی دانست و گفت: این وعده الهی باید ما را مصمم‌تر کند که از میدان مبارزه برای حق و عدالت و صیانت از کرامت انسان‌ها عقب ننشینیم و با کوچک‌ترین ناملایمات، دست از حق‌جویی و حق‌خواهی برنداریم.

 

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این‌که جنایت رژیم صهیونیستی در غزه، آغازی بر فروپاشی سریع این رژیم است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی تنها سنگر حقیقی دفاع از غزه و رهبر معظم انقلاب تنها رهبر صادق مبارزه با رژیم صهیونیستی در جهان است.

 

حجت الاسلام انتظاری با بیان این‌که شعار حقوق بشر در غرب بهانه‌ای برای نقض کرامت انسانی مردم مظلوم سراسر جهان تبدیل شده است، گفت: کشتار مردم بی‌دفاع غزه، نقض آشکار حقوق بشر است، سؤال اینجاست که چرا مدعیان دروغین حقوق بشر در غرب هیچ واکنشی نسبت به این حوادث از خود نشان نمی دهند.

 

همچنین محمد حسن نژاد، نماینده مردم جلفا و مرند در مجلس شورای اسلامی نیز وحدت در سایه ولایت را لازمه رسیدن به اهداف متعالی نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: همدلی و اتحاد ملت ایران برای رسیدن به پیروزی و تحقق عدالت در جامعه ثمره تبعیت و الگوگیری از نهضت حسینی بوده و موجب گسترش ارزش های اسلامی در سراسر دنیا شده است./935/پ202/ب

ارسال نظرات