۱۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۱۴۸۳۷۲
نائب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان:

کمک به سوریه بر همه واجب است

خبرگزاری رسا ـ نائب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان گفت: بر همه واجب است که به بهتر شدن اوضاع سوریه کمک کنند تا ملت سوریه از هر گونه گزند، ظلم و ستم در امان بماند.
شيخ عبدالامير قبلان

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از المنار، آیت الله شیخ عبد الامیر قبلان نائب رییس مجلس اعلای شیعیان در نماز جمعه این هفته که در بیروت برگزار شد گفت: مردم لبنان باید از ابتذال، منکرات، تفرقه و نفاق دوری و اتحاد و انسجام خود را در مقابله با دشمنان حفظ کنند.


وی خاطر نشان کرد: مردم لبنان باید صداقت، عدالت و درستی را سر لوحه کارهای خود قرار بدهند و از بی عدالتی، نیرنگ و حیله دور کنند که در صورت رعایت عدالت در امور دولتی و سیاسی مشکلات و بحران های لبنان حل و دولت بهتر به مردم خدمت رسانی خواهد کرد.


نائب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان تصریح کرد: ما از قوه قضاییه می خواهیم که هر چه سریعتر به اتهام بازداشت شدگان رسیدگی کند.


وی اظهار داشت: لبنان احتیاج به یک هم فکری، اتحاد و انسجام دارد که این امر جزء با افزایش محبت نسبت به یگدیگر میسر نخواهد بود.


آیت الله شیخ عبدالامیر قبلان بیان کرد: آن چه که در کشور سوریه اتفاق می افتد باعث ناراحتی و اندوه ما شده است زیرا مردم سوریه مانند مردم لبنان هستند و ما همگی مقابل ظلم و ستم هستیم و با حرکت های تروریستی و انتهاری را تایید نمی کنیم.
بر همه مردم واجب است که به بهتر شدن اوضاع سوریه کمک کنند تا ملت سوریه از هر گونه گزند، ظلم و ستم در امان بماند.


وی تاکید کرد: از حاکمان بحرینی می خواهیم که انصاف و عدالت را در حکومت خود رعایت کنند و اصلاحاتی که ملت مظلوم بحرینی مدنظر دارند را به صورت مسالمت آمیز انجام بدهند زیرا روزی فرا خواهد رسید که چرخ دنیا به گردش در آید و آن روز علیه شما خواهد بود./994/ب902/ک

 

ارسال نظرات