۱۵ آذر ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۱۴۸۸۱۰
یکی از علمای لبنان:

شکار پهپاد آمریکایی را به ایرانیان تبریک می‎گویم/ همه ملت‎های اسلامی از شجاعت ایران درس بگیرند

خبرگزاری رسا ـ رییس تجمع قولنا و العمل لبنان ضمن تبریک به جمهوری اسلامی ایران درباره اقدام پدافند هوایی برای شکار پهپاد آمریکا گفت: تمامی ملت‎های اسلامی باید از شجاعت، حفظ اتحاد و انسجام ایران درس بگیرند.
شيخ احمد قطان


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شبکه تلویزیونی الانوار، شیخ احمد القطان رییس تجمع قولنا و العمل لبنان،‌ شب گذشته در مصاحبه با خبرنگاران گفت: تمامی کشورهای عربی و اسلامی باید به صورت جدی با عملیات های رژیم غاصب اسرائیل و متحدانش مقابله کنند.


وی ضمن تبریک به ایران درباره اقدام پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران در شکار یک پهپاد دیگر آمریکا در خلیج فارس خاطر نشان کرد: این عمل جمهوری اسلامی نشان دهنده‎ی آن است که از دشمن هیچ هراسی ندارد و به آنان اجازه نمی دهد که به حریم هوایی او تجاوز شود.


شیخ احمد القطان اظهار داشت: تمامی مردم عربی و اسلامی باید به ایران نگاه کنند و ببینند چطور توانسته‎اند به این موفقیت بزرگ دست پیدا کنند. آیا غیر از این است که جمهوری اسلامی ایران توانسته است با حفظ اتحاد و انسجام در ملت خود به این موفقیت دست پیدا کند.


رییس تجمع قولنا و العمل لبنان افزود: ما باید همانند ایران اتحاد، انسجام و دوستی خود را حفظ کنیم و از تعصبات مذهبی، قومی و طائفه ای دست برداریم./994/ب902/ک

ارسال نظرات