۰۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۱۵۰۷۸۲
امام جمعه نکا:

خدمت رسانی صادقانه به مردم در گرو داشتن سلامت نفس است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نکا گفت: اولویت اول خدمات رسانی به مردم داشتن روحیه سالم و سلامت نفس است که باید سرلوحه کاری ما و همه مسؤولان و خدمتگزاران به این نظام قرار گیرد.
امام جمعه نکاء

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از نکا، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی، امام جمعه نکا امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران نکا اظهار داشت: هیچ موفقیتی بدون همکاری انجام نمی شود و باید وحدت رویه در کار و همکاری و وفاق و همدلی مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با بیان این که متأسفانه نابسامانی ادارات فراوان است و نباید مردم درگیر برنامه های من درآوردی برخی ادارات و قانون های بی پایه و اساس شوند، افزود: عناصر خوب و کارکنان خوبی در ادارات ما مشغول فعالیت هستند و نباید برخی از کارکنان در حق مردم اجحاف کنند و باید به داد این ملت در ادارات برسیم.

 

امام جمعه نکا بیان داشت: اکنون ورود و خروج مردم به ادارات مشخص نیست یعنی ورودشان با خودشان است اما خروجشان نامشخص است و این ظلم در حق این ملت است.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی با اشاره به این که نباید نارضایتی های جزئی در جامعه را دست کم بگیریم بلکه باید برای ساماندهی آن با همه توان وارد شویم، ادامه داد: کارکنان ما باید دارای روحیه دینی بوده و اهمیت خدمت رسانی به مردم برای آنان مشخص شود.

 

امام جمعه نکا با بیان این که خدمات ارزنده ای برای شهرستان نکا انجام شده است خاطرنشان کرد: خدمات فراوانی انجام شده است اما نارسایی هایی هم وجود دارد که جاده نکا به دریا، نیمه کاره ماندن کشتارگاه، ورودی و خروجی کمربندی و سد نیمه کاره از جمله مشکلاتی است که در شهرستان نکا با آن دست به گریبان هستیم.

  

وی گفت: همه ما باید دوران خدمات رسانی خود به مردم را به دوره حسنه تبدیل کنیم و باید در این دنیا برای خود حسنه بسازیم و همراه خود به آخرت ببریم.

 

رییس دادگستری نکا نیز در این مراسم با اشاره به خدمت رسانی سالم و سازنده در جامعه اسلامی اظهار داشت: نعمت خدمت به مردم از نعمات بزرگی است که خداوند نصیب بندگانش می کند و مسؤولان باید در این راستا خدمتگزار مناسب و راستین مردم باشند.

 

حجت الاسلام محمد تقی ربیعی گفت: در خدمت رسانی باید رضای خداوند مورد توجه قرار گیرد و کار برای رضایتمندی خداوند انجام شود.

 

وی افزود: نعمت هدایت از نعمت هایی است که همچون امنیت و سلامت در جامعه مغفول مانده و باید در این راستا تلاش بیشتری صورت گرفته و در هدایت جامعه به سوی راستی و درستی همه ما تلاش همه جانبه انجام دهیم.

 

در این مراسم با قدردانی از زحمات چند ساله رضاآزادی کناری، فرماندار سابق نکا که به مدیر کل امور روستایی استانداری مازندران ارتقاء یافت حکم سرپرست فرمانداری نکا به علی رجبی وندوچالی، فرماندار سابق میانرود اعطاء شد و از برخی مدیران شرکت های صنعتی و خانواده های شهدا تجلیل شد./950/پ202/ب

ارسال نظرات