۰۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۱۵۱۲۶۳
همزمان با حماسه 9 دی؛

نمایشگاه دست نوشته‌های آیت‌الله ملک حسینی در یاسوج برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویر احمد از برگزاری نمایشگاه دست نوشته های مرحوم آیت الله کرامت الله ملک حسینی در یاسوج خبرداد.
آيت الله ملک حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در جنوب غرب، مهدی ابدالی، معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویر احمد، در این رابطه، گفت: در این نمایشگاه تعداد 86 اثر دست نوشته عالم فقید آیت الله ملک حسینی که شامل مکاتبات وی با امام خمینی(ره) و مکاتبات با سران جمهوری اسلامی، شخصیت‌های مملکتی و دولتی در این نمایشگاه گنجایش داده می شوند.

وی افزود: بررسی مشکلات و در خواست های مردمی از سوی آیت الله مرحوم ملک حسینی و تبریک و تقدیر از مسؤولان و متن نامه ها و اعلامیه های اعتراضی دوران مبارزات سیاسی وی قبل از انقلاب از دیگر موضوعاتی هستند که در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده می شوند.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویر احمد همچنین در ادامه با اشاره به زمان برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه  بعد از ظهر نهم دی ماه با حضور حمید شاه آبادی معاون هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و چند تن از مسؤولان کشوری و استانی افتتاح می شود.

ابدالی بیان داشت: نمایشگاه دست نوشته های مرحوم آیت الله ملک حسینی در نگارخانه مرحوم سید امرالله حسینی واقع در هنرستان هنرهای زیبای یاسوج گشایش خواهد یافت.

گفتنی است، آیت االله کرامت الله ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویر احمد و عضو مجلس خبرگان رهبری سحرگاه جمعه12 آبان ماه 91در یاسوج دار فانی را وداع گفت./9458/پ203/پ

ارسال نظرات