۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۱۵۲۷۱۵

پنجاه و یکمین شماره ندای طالبیه منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ پنجاه و یکمین شماره دوهفته‌نامه ندای طالبیه ویژه‎نامه خبری حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی منتشر شد.
نداي طالبيه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز،‎ پنجاه و یکمین شماره دوهفته‌نامه ندای طالبیه، ویژه‌نامه حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی منتشر و در اختیار مراکز حوزوی و دینی این استان قرار گرفت.


اجرای نهضت آزاداندیشی در مدارس علمیه خواهران، گردهمایی معاونان فرهنگی مدارس علمیه خواهران، نگارش بیش از 400 مقاله پژوهشی از سوی طلاب حوزه علمیه تبریز، رونمایی از سند سجل پدر مقام معظم رهبری در تبریز، آشنایی طلاب شبستر با سبک زندگی اسلامی، همایش طلاب و روحانیان حوزه علمیه شبستر از مهم‌ترین مطالب این نشریه است.

 

دیدار استاندار آذربایجان شرقی با مراجع عظام تقلید در قم، گرامیداشت سالگرد شهادت آیت الله غفاری، فعالیت شورای علمی پژوهشی حوزه علمیه خواهران استان، بررسی مطالبات رهبری از حوزه و دانشگاه در تبریز، همایش طلاب و فضلای آذربایجان شرقی مقیم قم، مراسم وداع با شهدای گمنام حوزه علمیه تبریز و همچنین اخبار دیدارهای آیت‌الله شبستری با اقشار مختلف مردم از دیگر مطالب پنجاهمین شماره دوهفته‌نامه ندای طالبیه به شمار می‌رود.

 

بنابراین گزارش، «دیدگاه شهید آیت الله قاضی مبنی بر اربعین حضرت سیدالشهدا(ع)» به قلم مرتضی شفیعی در ستون دیدگاه و « نحوه برخورد با مشکلات در زندگی بر اساس سیره رضوی» در ستون اخلاق در حوزه این شماره به چاپ رسیده است، افزون بر این‌که مطلبی با عنوان گردهمایی روحانیان تبریز در صفحه گزارش این نشریه حوزوی منتشر شده است.

 

همچنین در صفحات پرونده این شماره یادداشت‌هایی با عنوان «زندگی و سیره عملی امام رضا(ع)» و «سبک زندگی؛ طرح دوباره یک دغدغه دیرین» در صفحات پرونده پنجاه و یکمین شماره ندای طالبیه چاپ شده است.

 

گفتنی است، دوهفته‌نامه ندای طالبیه به همت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی، دفتر شمال غرب خبرگزاری رسا و بیت آیت الله شبستری در تبریز منتشر می‌شود./935/ت302/پ

ارسال نظرات