۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۱۵۲۷۶۵
نماینده جامعةالمصطفی در کشور سریلانکا:

المپیاد قرآن و حدیث عامل آشنایی مردم سریلانکا با جامعةالمصطفی

خبرگزاری رسا - نماینده جامعةالمصطفی در کشور سریلانکا المپیاد قرآن و حدیث را عامل بسیار مؤثری برای معرفی جامعةالمصطفی به مردم سریلانکا دانست و از برنامه‌ریزی برای برگزاری المپیاد در تمام استان‌های این کشور خبر داد.
المپياد قرآن و حديث
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز خبر و اطلاع‌رسانی جامعةالمصطفی، حجت‌الاسلام حقیقی، نماینده جامعةالمصطفی در کشور سریلانکا ضمن بیان تأثیرات برگزاری دوره گذشته المپیاد و استقبال بسیار خوب از آن در این کشور، المپیاد قرآن و حدیث را عامل بسیار مؤثری برای معرفی جامعةالمصطفی به مردم سریلانکا دانست و از برنامه‌ریزی برای برگزاری المپیاد در تمام استان‌های این کشور خبر داد.
وی بارزترین ویژگی‌های دوره اخیر المپیاد را گستردگی آن در کل کشور سریلانکا و پوشش دادن قریب به دویست حوزه علمیه و 1500 مرکز قرآنی این کشور عنوان کرد.
نماینده جامعةالمصطفی در کشور سریلانکا در خصوص تمهیدات اولیه جهت برگزاری المپیاد قرآن و حدیث در سریلانکا عنوان کرد: جلسات هماهنگی با افراد و مراکز مختلف از جمله معاون وزیر در بخش امور مسلمانان، دفتر معاونت وزارت ادیان در بخش امور مسلمین، شورای شهر هر منطقه، موسسه احدیه، تمامی حوزه‌های علمیه و اکثر مراکز قرآنی این کشور برای برگزاری بهتر المپیاد صورت گرفته است.
حجت‌الاسلام حقیقی درباره نحوه اطلاع‌رسانی این دوره از المپیاد، گفت: از طرق مختلف ارتباطی نظیر نصب پوستر در مناطق مختلف، درج آگهی در روزنامه، سایت نمایندگی المصطفی و شبکه‌های اجتماعی در اینترنت و همچنین ارسال ایمیل به مراکز علمی و آموزشی این کشور به سه زبان انگلیسی، تامیلی و سینگهالی، اطلاع‌رسانی صورت گرفت./907/د102/پ
ارسال نظرات