۲۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۱۵۳۲۳۱

دوره مربیگری قرآن طلاب سطح 3 تبریز آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ طلاب سطح سه حوزه علمیه خواهران الزهرا(س) تبریز در دوره مربیگری تخصصی قرآن کریم شرکت می کنند.
دوره مربیگری قرآن طلاب سطح 3 تبریز آغاز شد

منیره افراشته، مدیر حوزه علمیه سطح سه خواهران الزهرا(س) تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: دوره مربیگری تخصصی قرآن کریم ویژه طلاب سطح سه این مرکز علوم دینی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌شرقی آغاز شد.

 

وی با بیان این‌که این دوره آموزشی با هدف تربیت مربیان متخصص قرآنی در حوزه و ارتقای سطح کیفی تبلیغی بانوان طلبه اجرا می شود، گفت: دوره مربیگری تخصصی قرآن کریم چهار ماهه از سطوح مربیگری روخوانی و روانخوانی شروع می‌شود و تا اتمام دوره عالی مربیگری مفاهیم ادامه دارد.

 

مدیر حوزه علمیه سطح سه خواهران الزهرا(س) تبریز افزود: قرآن‌پژوهان این دوره که 23 نفر از خواهران طلبه این حوزه علمیه الزهرا(س) هستند، پس از اتمام و قبولی در دوره از سوی سازمان تبلیغات اسلامی مدرک مربیگری تخصصی دریافت خواهند کرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری کارگاه آموزش تربیت مربی طرح امید در تبریز خبر داد و افزود: دوره آموزشی تربیت مربی طرح امید از سوی معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان شرقی با حضور طلاب خواهر این مرکز به مدت 3 روز در دادگستری کل استان برگزار شد.

 

افراشته خاطرنشان کرد: قرار است فراگیران این دوره برای کاهش جرم در سطح استان و با هدف بازگشت انسان‌ها به فطرت پاک خود و ارتقای مکارم اخلاقی همین طرح را برای کلیه اقشار مردم اعم از حوزه‌های سلامت و آسیب و یا در معرض آسیب اجرا کنند.

 

وی همچنین با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت هفته پژوهش با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: در این مراسم از برگزیدگان مسابقه کتاب‌خوانی، مسابقه غدیر و مسؤول کتابخانه حوزه علمیه سطح سه خواهران الزهرا(س) تبریز با اهدای جوایزی تقدیر شد./935/د101/ب

ارسال نظرات