۰۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۱۵۴۱۴۸
امروز برگزار می شود؛

سخنرانی ولایتی در اربعین شهدای گمنام قائمشهر

خبرگزاری رسا ـ دکتر علی اکبر ولایتی عصر امروز در مراسم اربعین شهدای گمنام و سالگرد شهادت نواب صفوی در قائمشهر سخنرانی خواهد کرد.
دکتر ولايتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سرهنگ پاسدار مفید اسماعیلی، رییس ستاد کنگره شهدای مازندران امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری مراسم مراسم اربعین پنج شهید گمنام دفاع مقدس خبر داد و گفت: این مراسم عصر امروز همزمان با ایام سالگرد شهادت شهید نواب صفوی و یارانش در حسینه عاشقان ثارالله قائمشهر برگزار می شود.

 

وی همچنین از پرده برداری ضریح مطهر این شهدای گمنام در این شهرستان خبر داد و افزود: تدفین پنج شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در قائمشهر یک رخداد عظیم فرهنگی بود.

 

اسماعیلی با بیان این که این شهدای گمنام از شهدای غریب و مظلوم عملیات والفجر هشت بودند، ادامه داد: میانگین سنی این شهدای گرانقدر 18 تا 21 سال بوده است.

 

رییس کنگره شهدای مازندران با اشاره به این که این مراسم با همکاری هیأت رزمندگان اسلام قائم شهر و جمعیت فدائیان اسلام مازندران برگزار می شود، گفت: میهمان ویژه این مراسم بزرگ دکتر علی اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل است.

 

وی با بیان این که این مراسم امروز بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینه عاشقان ثارالله قائمشهر برگزار خواهد شد، گفت: علاوه بر این حجت الاسلام و المسلمین معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و سردار سید محمد باقرزاده نیز حضور دارند./950/پ203/ب

ارسال نظرات