۰۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۰:۵۱
کد خبر: ۱۵۴۵۸۲
بیست و ششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی(26)؛

یکی از انقلابیون بحرینی: دشمنان از ترس رشد اسلام سیاسی تفرقه انگیزی می‎کنند

خبرگزاری رسا - یکی از انقلابیون بحرینی و رییس مرکز وحدت اسلامی لندن، با اشاره به ترس دشمنان از اسلام سیاسی خاطرنشان کرد: علمای اسلام در برابر جسارت‎ و توهین‎ها دشمنان به مقدسات و ارزش های اسلامی سکوت نکنند.
سعيد شهابي، يکي از انقلابيون بحريني و رييس مرکز وحدت اسلامي لندن،

 

به گزاش خبرنگار خبرگزاری رسا، سعید شهابی، یکی از انقلابیون بحرینی و رییس مرکز وحدت اسلامی لندن، امروز در بیست و ششمین کنفرانس وحدت اسلامی در تهران، ضمن تبریک میلاد نبی اکرم و هفته وحدت گفت: پیامبر اعظم (ص) رحمت بر جهانیان بود و وظیفه تمامی مسلمانان جهان است که به اخلاق نیک خاتم النبی (ص) تأسی بجویند و نسبت به دیگران رحیم و مهربان باشند.


وی خاطرنشان کرد: کشورهای اسلامی و امت واحده باید از هر گونه اختلافات، فتنه های طائفه ای و مذهبی خالی باشند زیرا در کشورهای اسلامی جایی برای این گونه مسائل نیست.


دکتر سعید شهابی تاکید کرد: اگر به جوامع اسلامی بنگریم، مشاهده می کنیم که دشمنان امت اسلامی توانسته اند بر کشورها و منطقه هایی مانند فلسطین، سودان، سومالی و غزه سیطره پیدا کنند و آنان را مورد ظلم و ستم قرار بدهند.


وی با اشاره به جسارت ها و توهین ها به پیامبر اعظم (ص) اظهار داشت: هر گونه توهین و جسارت به ساحت مقدس و نورانی نبی اکرم با هر گونه وسیله ای مانند کاریکاتور، فیلم و نوشتن کتاب در جهت تفرقه انگیزی صورت می گیرد. مسلمانان باید نسبت به حیله های دشمنان هوشیار باشند.


رییس مرکز وحدت اسلامی لندن تصریح کرد: دشمنان به علت ترس از اسلام سیاسی در صدد تفرقه انگیزی بین جوامع اسلامی هستند.


وی گفت: چرا بسیاری از علما و بزرگان اسلامی در برابر تخریب و توهین به مقدسات اسلامی مانند مساجد و حسینیه ها در کشورهایی مانند مالی، سودان و بحرین سکوت کرده اند. به چه دلیل تخریب چهل مسجد در بحرین مورد انتقاد علمای اسلامی قرار نگرفت.


سعید شهابی در پایان از میزبانی جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری چنین جلساتی تشکر و قدردانی کرد./994/پ201/ک

ارسال نظرات