۱۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۶
کد خبر: ۱۵۵۱۷۲
امام جمعه اردبیل:

مسؤولان در جهت جلب اعتماد و رضایت مردم گام بردارند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین عاملی گفت: نیازمند تغییر نگرش و رفع تنگ‌نظری‌ها برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی هستیم.
حجت الاسلام و المسلمين عاملي   امام جمعه اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، روز گذشته در جمع اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل با تأکید بر این‌که یکی از آرمان های انقلاب اسلامی محرومیت‌زدایی از چهره شهرها و روستاها بوده است، اظهار داشت: مسؤولیت امانتی نزد مسؤولان برای خدمتگزاری به صاحبان اصلی انقلاب است.

 

وی با تأکید بر این‌که همه باید در جهت جلب اعتماد و رضایت عموم مردم گام بردارند، خاطرنشان کرد: خدمتگزاری مسؤولان وظیفه ذاتی آنان است، از این رو هیچ منتی برای مردم نباید گذاشت، این ملت برای پیروزی انقلاب از جان و مال خود گذشته‌اند و برای اعتلای نظام در همه حال تابع ولایت و رهبری بوده اند.

 

نماینده خبرگان رهبری با اشاره به این‌که عدم توجهه وضعیت معیشتی مردم خیانت در امانت است، گفت: باید از تمامی ظرفیت‌های موجود برای مقابله با تحریم‌های اقتصادی غرب در جهت تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی و جلب رضایت مردم استفاده کرد.

 

امام جمعه اردبیل با بیان این‌که نیازمند تغییر نگرش و رفع تنگ‌نظری‌ها برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی هستیم، تصریح کرد: پتانسیل‌های بالقوه بسیاری از جمله کشاورزی و گردشگری در استان اردبیل وجود دارد که همت مضاعف متولیان امر را می طلبد، تعامل نزدیک شهرداری و شورای شهر در این امر بسیار مورد توجه است.

 

حجت الاسلام والمسلمین عاملی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر توجه به زیباسازی شهر اردبیل در جذب گردشگران داخلی و توریست های خارجی اظهار داشت: در زیباسازی فضای شهری باید معماری و مهندسی شهر با رنگ های متنوع تلفیق شده و زیباسازی شهر انجام شود.

 

وی همچنین با اشاره به توصیه‌های اکید دین مبین اسلام و ائمه معصومین(ع) مبنی بر گسترش فضای سبز و درختکاری، افزود: استان اردبیل دارای آب و هوا و ظرفیت مناسبی برای دارا بودن فضای سبز مورد نیاز است. افزون بر این که حاشیه مسیر های شهر اردبیل تا سرعین و نیر نیازمند درختکاری است.

 

نماینده خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که نمای شهر اردبیل و نوع معماری بایستی نمایانگر شهر اسلامی باشد، گفت: صنعت گردشگری استان اردبیل بعد از استان خراسان همواره مورد توجه متولیان امر بوده است، از این رو بایستی برای جذب اعتبارات بیشتر در بخش گردشگری این اردبیل کارهای اساسی صورت گیرد./9356/پ203/ب

ارسال نظرات