۱۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۱۵۵۲۷۹
سران دشمن شاد کن؛

خوشحالی بی‌بی‌سی از تنش بین قوه مجریه و مقننه

خبرگزاری رسا ـ شبکه بی بی سی ضمن بی‌سابقه خواندن ادبیات بکار رفته در جلسه امروز مجلس، از آن به عنوان جنجالی‌ترین جلسه در سالهای اخیر مجلس شورای اسلامی یاد کرد.
مجلس

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، در حالی که انتظار می‌رفت رهنمودهای خردمندانه رهبر فرزانه انقلاب باعث وحدت و همدلی بین قوای مقننه و مجریه شود اما امروز شاهد آن بودیم که در جریان استیضاح وزیر کار در مجلس شورای اسلامی، مسائلی پیش آمد که سبب خوشحالی دشمنان انقلاب شد.

شبکه بی بی سی بلافاصله به این موضوع پرداخت و ضمن بی‌سابقه خواندن ادبیات بکار رفته در جلسه امروز مجلس، از آن به عنوان جنجالی‌ترین جلسه در سالهای اخیر مجلس شورای اسلامی یاد کرد.

بی بی سی که نمی توانست خوشحالی خود را از اختلاف های علنی بین سران قوا پنهان کند افزود: رهبر ایران بارها در جلسات مخلتف بر دامن نزدن به اختلافات تاکیده کرده‌اند.

اشاره تلویحی بی بی سی به عدم تمکین سران قوا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب به خوبی نشانگر دلیل خوشحالی این شبکه سرسپرده به استعمار پیر است.

حوادث امروز مجلس در حالی رخ داد که رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان در تاریخ دهم آبان ماه 1391 بیان داشتند: «سران سه قوه باید با وظیفه شناسی از هرگونه کشاندن اختلاف‌ها به میان مردم خودداری کنند و بدانند از امروز تا روز انتخابات هر کسی که بخواهد از احساسات مردم در جهت اختلافات استفاده کند قطعا به کشور خیانت کرده است.»/9161/ع


 

ارسال نظرات