۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۱۵۵۴۵۸
رییس هیأت شرعی حزب الله لبنان:

شبح فتنه بر لبنان سایه افکنده است

خبرگزاری رسا ـ رییس هیأت شرعیه حزب الله لبنان، نسبت به گسترش فتنه در این کشور هشدار داد و گفت: شبح فتنه بر لبنان سایه افکنده است.
شيخ يزبک

 

به گزارش خبرگزاری رسا،‌ شیخ محمد یزبک،‌ رییس هیأت شرعی حزب الله لبنان در مراسم رونمایی از کتاب "الانوار الالهیه فی سر المکنین" به نویسندگی محمد عباس موسوی که در حسینیه امام خمینی(ره) شهر بعلبک لبنان برگزار شد، گفت: متاسفانه هرج و مرج، غارت، بستن جاده‎ها، تهدید،‌ ارعاب و کشتار در لبنان افزایش یافته است و اگر علت انجام این گونه اقدام‎ها را از عاملان آن بپرسید، هیچ جواب قانع کننده‎ای بدست نمی آورید.


وی با سفارش مردم به صبر و مقابله با چنین اقداماتی، خاطرنشان کرد: شبح فتنه بر لبنان سایه افکنده است و همه مسؤولان و ملت وظیفه دارند وحدت و انسجام را حفظ کرده و به قانون احترام بگذارند.


شیخ یزبک اظهار داشت: آتش فتنه به شدت جامعه را می سوزاند و هیچ کس به تنهایی نمی تواند این آتش را خاموش کند. باید دست به دست هم داده و فتنه را از کشورمان دور کنیم.


وی تاکید کرد: وجود فتنه در جامعه‎ سبب استعمار آن جامعه از سوی کشورهای غربی و آمریکا می‎شود بنابر این باید دست هر گونه اجنبی را از کشورمان قطع کنیم./994/ب903/د

ارسال نظرات