۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۱۵۵۸۵۲
امام جمعه اردبیل:

هر بار که از ولایت دور شدیم، ضربه خورده‌ایم

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین عاملی گفت: مردم از مسؤولان انتظار دارند شرایط حساس کشور را درک کرده و به مسایل کلان نظام پایبند باشند.
حجت ‌الاسلام و المسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل عصر امروز در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه المهدی(عج) مشگین شهر با تأکید بر این‌که ولایت‌مداری با شعار و ادعا محقق نمی شود، اظهار داشت: باید در عمل ثابت کرد که تابع محض رهنمودهای ولایت فقیه هستیم.

 

وی با بیان این‌که تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر خودداری از تنش و تفرقه از سوی مسؤولان نباید مورد غفلت قرار گیرد، خاطرنشان کرد: وقتی ولایت فقیه می گوید؛ نباید در جامعه تنش باشد، چرا برخی از این توصیه مهم رهبری غافل می شوند و نمی توانند خود را با ضرورت‌های فوری نظام و رهبری وفق دهند.

 

امام جمعه اردبیل با تأکید بر اینکه مردم زیان دیده اصلی این مسائل خواهند بود، تصریح کرد: چنین روندی به دور از اخلاق اسلامی و مخالف با توصیه‌های رهبر فرزانه انقلاب است، شأن ملت و شهدا باید از سوی مسؤولان رعایت شود، هر بار که از ولایت دور شدیم، ضربه خورده‌ایم.

 

حجت الاسلام والمسلمین عاملی با بیان این‌که مردم از مسؤولان انتظار دارند شرایط حساس کشور را درک کرده و به مسایل کلان نظام پایبند باشند، تصریح کرد: مسؤولان بداننداین انقلاب ساده بدست نیامده و ما نمی گذاریم عده ای به سادگی با بی اخلاقی ها این دستاوردها را زیر پا بگذارند، نظام اسلامی همواره از بی بصیرتی خواص ضربه خورده است.

 

وی با اشاره به این‌که عده ای دچار توهم شده و رفتارهایی خارج از اصول نشان می دهند، افزود: انقلاب اسلامی رسالتی جهانی دارد و امروز به برکت خون شهدا آرمان و هدف این نهضت حسینی در بیداری اسلامی کشورهای منطقه تجلی یافته است، چراکه امام راحل عطر توحید و معنویت را در ایران و کشورهای منطقه دمید.

 

نماینده خبرگان رهبری با بیان این‌که امام راحل هویت از دست رفته و غرور شکسته مردم کشور را بازگرداند، گفت: ملت ایران به شکرانه انقلاب اسلامی حضوری پرشور و گسترده در راهپیمایی 22 بهمن خواهند داشت و یک بار دیگر با حضور حماسی خود تمام معادلات سیاسی استکبار جهانی را برهم خواهند زد.

 

وی در پایان با اشاره به اهمیت گسترش مطالعات به‌روز از سوی طلاب و تلاش در جهت تهذیب نفس تصریح کرد: طلاب علوم دینی تنها با رعایت تقوای الهی، ارتقای معرفت و بصیرت دینی، مردم‌داری، ساده‌زیستی و صداقت می توانند در آینده به عنوان سرباز موفق امام زمان(عج) ادای تکلیف کنند./9352/پ202/پ

ارسال نظرات