۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۵۶۱۱۲
مدیرکل اطلاعات مازندران:

انقلاب اسلامی موجب تحولی در ساختار سیاسی دنیا شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اطلاعات مازندران با اشاره به این که این انقلاب اگر شکل گرفت براساس اسلام خواهی مردم و نفی همه مستکبران بود، بیان داشت: انقلاب اسلامی به عنوان معجزه و تحولی نو در ساختار سیاسی دنیا شد.
پرچم جمهوري اسلامي ايران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، مصطفی حق پرست، مدیرکل اطلاعات مازندران، امروز در مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که در گلزار شهدای آستان مقدس امام زاده ابراهیم(ع) آمل برگزار شد با بیان این که انقلاب اسلامی موجب شروعی نو که مبنای آن بندگی خداوند منان بوده است، گفت: 22 بهمن یادآور پیروزی انقلاب و شکستن استعمار است.

 

وی با اشاره به این که این انقلاب اگر شکل گرفت براساس اسلام خواهی مردم و نفی همه مستکبران بود، بیان داشت: انقلاب اسلامی به عنوان معجزه و تحولی نو در ساختار سیاسی دنیا شد.

 

مدیرکل اطلاعات مازندران با بیان این که فضای دسته بندی دنیا در قبل از انقلاب از جنس دیگری بوده است، خاطرنشان کرد: اما خداوند منان به این امت از سر ایمان و غیرت عنایتی کرد تا توانستند دست ایادی استکباری را از مملکت قطع کنند و شرایطی ایجاد نمایند که در اوج قدرت شرق و غرب حاکمیت الهی ایجاد شود.

 

حق پرست با تاکید بر این که رژیم ستم شاهی مبانی فساد و انحراف علیه ارزش های دینی را در دستور کار خود قرار داده بود، گفت: این امت با پیروی از امام راحل و بر اساس الگوی اسلام انقلاب کرده و در این مملکت حاکمیتی به عنوان جمهوری اسلامی را ایجاد کرد.

 

وی با اشاره به این که امروز اگر عزتی داریم به سبب گذر تسلیم در برابر حضرت حق است، بیان داشت: همه ستمگری دشمنان علیه ما این است که ما خدا را فریاد زده و در برابر او تسلیم هستیم.

 

مدیرکل اطلاعات مازندران گفت: در عصر جاهلیت غرب همه دنیا می خواستند در سیطره استکبار دهکده جهانی را بسازند که همه چیز به کام آنان باشد و در این زمان انقلاب اسلامی به وجود آمد.

 

حق پرست با بیان این که همه دشمنی ایادی استکبار جهانی به این خاطر است که آنان از اسلام، پیامبر گرامی اسلام و ائمه معصومین کینه دارند، گفت: قبل از انقلاب کشور ما جزیره امنی برای ایادی استکباری بود اما امروز آنان در کشور ما جایی ندارد.

 

وی با تاکید براین که ملت ما باید بصیر و صبور بوده و در این راه بایستند، بیان داشت: امت ما امروز بر همه ارزشها و انقلاب خود ایستاده اند.

 

مدیرکل اطلاعات مازندران با بیان این که تا سال 1979 کشورها در سیطره دو قدرت شرق و غرب بود، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی موجب شد کشور ما به قبله گاهی برای همه آزادی خواهان تبدیل شود و امروز بیداری اسلامی به عنوان نوری در دنیای اسلامی اسباب نگرانی دشمنان شده است.

 

حق پرست با بیان این که تمام توطئه های دشمنان به خاطر این است که از مکتب خود دست برداریم، گفت: دشمن یافته است که ما می توانیم چرخشی را در تاریخ ایجاد کنیم که پناهگاه همه محرومان بوده و نفی مستکبران را انجام دهیم.

 

وی در پایان با تاکید بر این که حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن مشت محکمی بر دهان همه یاوه گویان بوده که مطرح می کردند بین نظام و مردم فاصله افتاده است، بیان داشت: این مردم در تبعیت از ولایت فقیه ایستاده اند و این را باید بدانیم که هر چه دشمنان توطئه های خود را بیشتر می کنند دلیل پیروزی ما و شکست آنان است./950/پ202/ب

ارسال نظرات