۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۱۵۶۱۴۴
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت:

هدف دشمنان تضعیف جایگاه ولایت در جامعه اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت اظهار داشت: گذر از مرجعیت و رهبری خطری است که امروز در داخل کشور وجود دارد و باید در مقابل این مسئله هوشیار باشیم.
حجت الاسلام و المسلمين اختري ، دبيرکل مجمع جهاني اهل بيت(ع)
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن اختری، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، در جمع راهپیمایان 22 بهمن کرمان، با بیان این‌که رهبری بر اساس بینش و اندیشه‌ الهی و مسؤولیتی که بر عهده دارد در مسائل مختلف نظر می‌دهد و خطری که امروز در داخل کشور وجود دارد، گذر از مرجعیت و رهبری است که باید در مقابل این مسئله هوشیار باشم.

وی افزود: هر کس بخواهد با گذر از رهبری پرچم و صدایی را بلند کند، آن ندا، ندای شیطان و خواسته یا ناخواسته حمایت از دشمن است، زیرا جایگاه رهبری در جامعه و در مکتب امامت، جایگاه هدایت‌گری است که از پیش از انقلاب اسلامی تاکنون، استکبار جهانی ضربه‌های بسیاری از جایگاه ولایت خورده و به همین علت همواره تلاش می‌کند تا جایگاه ولایت را در جامعه تضعیف کند.

حجت الاسلام و المسلمین اختری با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در خرداد 92، اظهار داشت: در هر انتخاباتی، عده‏ای تلاش بر فتنه‌انگیزی می‏کنند که در سال 88 به گونه‌ا‌ی ایجاد فتنه کردند و در آینده، به شکل دیگری فتنه خواهند کرد که در چنین شرایطی، آگاهی مردم ضروری و ملت باید بتوانند تشخیص دهند که آن فتنه چیست و از کجا آغاز شده است.


وی هم‌چنین درک و شعور ملت ایران در حوادث مختلف پس از پیروزی انقلاب را بسیار عالی ارزیابی و افزود: دشمن به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی ملت ایران و قصد فتنه‏انگیزی در انتخابات 92 ریاست جمهوری را دارد و آنچه این فتنه‏ها را خنثی می‏کند بصیرت داشتن است.


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با تقسیم‏بندی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به سه دسته کلی، خاطرنشان کرد: دسته اول مخالفان و دشمنان این نظام الهی را دشمنان خارجی تشکیل می‏دهند و گروه دوم نیز دشمنان خارجی که در لباس اسلام قصد ضربه زدن به این نظام اسلامی را دارند و دسته آخر دشمنان داخلی که همیشه به جهت کج‌روی به آن دو گروه خارجی می‌پیوندند.

وی با ابراز تأسف از مشکلات، درگیری‌ها و خون‌ریزی‌هایی اخیر که در کشورهای اسلامی رخ می‌دهد، خاطر نشان کرد: همه‌ این مشکلات و درگیری‌ها به دلیل وجود نداشتن یک رهبر خردمند و آگاه در این کشورهای اسلامی است تا بتواند آن‌ها را هدایت کند.

حجت الاسلام و المسلمین
اختری با اشاره به کسب مقام سیزد‌هم ایران اسلامی در زمینه‌های علمی در سطح دنیا، اظهار داشت: مقام معظم رهبری برای آینده‌ این ملت، قله‌های بسیار بزرگ دیگری را در نظر گرفته و قطعا ملت، آن قله‌ها را نیز فتح خواهد کرد که به عنوان نمونه یکی از گام‌های خیره ‌کننده‌ای که ملت ایران در ابعاد علمی بر داشته، دست‌یابی به دانش نظامی روز دنیا و ساخت هواپیماهای پیشرفته‌ جنگی و موشک‌هایی است که از ترس آن، خواب را از اسرائیل غاصب ربوده است.

وی ادامه داد: همچنین تسخیر و شکار پهپاد آمریکایی از سوی سربازان جان‏برکف ایران اسلامی، کار بزرگی است که امروز آمریکایی‌ها و استکبار از آن شگفت‏زده شده‌اند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) از ایثار و فداکاری ملت ایران به عنوان یکی دیگر از دلایل کسب موفقیت‌های مختلف نام برد و اظهار داشت: آن‌چه که به عنوان محور محرک و راه‌گشا برای کسب این موفقیت‌ها تبلور دارد، وجود رهبری است.

 

 

وی با بیان این‌که در کره زمین رهبری آگاه‌تر، داناتر و مدبرتر از رهبر عظیم‌الشأن ایران اسلامی وجود ندارد، تأکید کرد: باید بر اساس آن‌چه که رهبر معظم انقلاب تصمیم می‌گیرد، عمل کنیم و امیدواریم روز به روز بر بصیرت ملت هوشیار ایران اسلامی افزوده شود./9701/پ 202/ب

ارسال نظرات