۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۶
کد خبر: ۱۵۶۹۳۷

دلسوزی بی بی سی برای محکومان به اختلاس

خبرگزاری رسا _ در حالی که افکار عمومی از احکام صادره برای پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی شادمان هستند بی بی سی این احکام را غیر قانونی خواند!.
دلسوزی بی بی سی برای محکومان به اختلاس

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، شبکه بی بی سی در خبری به بررسی احکام صادره برای 4 متهم پرونده فساد 3 هزار میلیاردی از سوی دیوان عالی کشور، پرداخت.
این شبکه ضمن بررسی این موضوع با محمد مصطفایی گفتگو کرد،وی ضمن اینکه روند دادرسی پرونده را در ظاهر خوب توصیف کرد، در ادعایی مضحک مدعی شد متهمان و وکلای آنها نتوانستند به خوبی از خود دفاع کنند.


این فرد که به عنوان حقوقدان از سوی بی بی سی معرفی شده بود دچار تناقض گویی شده و گفت: این پرونده از روند صحیح دادرسی منحرف شده و وجه سیاسی به خود گرفت و غیر معمولی طی شد.


وی ضمن دلسوزی برای متهمان ادامه داد، به نظر او و چند وکیل دیگر متهمان اصلی پرونده مستحق اعدام نیستد، زیرا آنها متهم به ضربه زدن به نظام هستند در حالی که انگیزه متهمان این نبوده است.
حال این سوال مطرح می شود که با وجود اینکه در زمانی رسانه ای شدن این پرونده، همین شبکه های وابسته به دولت های غربی، وجود چنین پرونده ای را نشانه عدم کفایت دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی، عنوان می کردند و با آب و تاب به بزرگ نمایی آن می پرداختند، اما الان که نظام با قدرت برخورد میکند دایه مهربان تر از مادر میشوند

این حقوقدان در انتها ضمن غیر قانونی خواندن حکم صادره برای متهمان از ریاست قوه قضایه خواست که این پرونده در دادگاهی منصف و بی طرف رسیدگی شود./9161/خ
 

ارسال نظرات