۰۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۱۵۷۴۰۹
تحلیلگر بی بی سی :

کشورهای همسایه در امور داخلی ایران دخالت می کنند

خبرگزاری رسا _ طلعتی، تحلیلگر امور سیاسی و امنیتی شبکه بی بی سی گفت: عربستان و کشورهای پولدار جنوب خلیج فارس از بعضی حرکت ها که در مرز و داخل ایران انجام می شود حمایت می کنند.
مهدي طلعتي

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، شبکه بی بی سی در بخش خبری خود ضمن پخش بخشی از صحبت های سردار پاکپور، گفت: فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، همسایگان ایران را به حمایت از تروریست علیه ایران متهم کرد.


این شبکه در ادامه با طلعتی تحلیلگر امور سیاسی و امنیتی در همین خصوص گفتگو کرد که وی گفت: به دلیل اینکه جمهوری اسلامی ایران متهم به تشکیل گروه های اسلامی در برخی کشورها است، این کشورها نیز در مقام پاسخ، دست به کارهایی علیه ایران زده اند و از بعضی حرکت ها که در مرز و داخل ایران انجام می شود حمایت می کنند.


این تحلیلگر،سپس از برخی کشورها که در امور داخلی ایران دخالت می کنند، نیز نام برد و گفت: عربستان و کشورهای پولدار جنوب خلیج فارس این کارها را انجام می دهند.


وی در انتها گفت که گستردگی مرز های ایران سبب مشکل خواهد بود و کشورهای همسایه در امور مرزی ایران دخالت کرده اند و حتی در بعضی موارد اگر توانسته اند پای خود را از مناطق مرزی هم فراتر نهاده اند./9161/خ
 

ارسال نظرات