۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۱۵۹۰۸۷
در مقطع کارشناسی ارشد انجام می‌شود؛

پذیرش طلاب در رشته ارتباطات گرایش حج و زیارت

خبرگزاری رسا ـ حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت برای سال تحصیلی 93ـ 92 در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش می‌کند.
پذیرش طلاب در رشته ارتباطات گرایش حج و زیارت

به گزارش خبرگزاری رسا، حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت از طریق دانشگاه قرآن و حدیث برای سال تحصیلی 93ـ 92 در مقطع کارشناسی ارشد رشته ارتباطات گرایش حج و زیارت از بین برادران طلبه دانشجو می‌پذیرد.

 
تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد و التزام به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی آن، دارا بودن مدرک سطح دو یا مدرک کارشناسی به همراه مدرک سطح یک، نداشتن سوء پیشینه، نداشتن منع قانونی برای ادامة تحصیل از نظر مقررات نظام وظیفه عمومی و دارا بودن حداکثر سنی 40 سال از شرایط پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد رشته ارتباطات گرایش حج و زیارت است.
 
همچنین اعطای مدرک رسمی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تحصیل رایگان، امکان جذب به عنوان روحانی کاروان یا کارشناس حوزه تبلیغ در سفرهای زیارتی پس از دانش‌آموختگی، امکان فعالیت در عرصه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در حوزه حج و زیارت و بهره‌مندی از امکانات آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی دانشگاه قرآن و حدیث از امتیازهای این دوره به شمار می‌رود.
 
براساس این گزارش، متقاضیان شرکت در مقطع کارشناسی ارشد رشته ارتباطات گرایش حج و زیارت تا 28 اسفندماه 91 مهلت دارند با مراجعه به دانشگاه قرآن و حدیث، در این دوره نام‌نویسی کنند.
 
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 7176253 ـ 0251 تماس گرفته و یا به سامانه دانشگاه قرآن و حدیث به نشانی www.qom.hadith.ac.ir و سامانه مرکز آموزش مجازی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت به نشانی www.amoozesh.hajj.ir مراجعه کنند. /920/د102/ی
ارسال نظرات