۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۱۵۹۴۴۹
حجت الاسلام و المسلمین نکونام:

جایگاه حقیقی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری احیا شود

خبرگزاری رساـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به ظرفیت های بالای فرهنگی، دینی این استان اشاره کرد و گفت: در تلاش جدی هستیم تا حوزه های علمیه استان را به جایگاه واقعی خود برسانیم و این نیازمند همکاری همه جانبه مجموعه استان است.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام، امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، امروز در شورای اداری این استان با اشاره به این که خداوند به هر موجودی ظرفیت هایی عطا کرده است، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از بهترین عرصه ها برای خدمت رسانی است؛ پس ظرفیت های وجودی خود را بشناسید تا بتوانید مؤثر باشید.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری به روایتی از ائمه اطهار(ع) اشاره کرد و گفت: وقتی عرصه ای برای خدمت فراهم شد و کار جهت خدمت به مردم به شما واگذار شد، مراقبت کنید؛ چرا که اگر توانستید کاری انجام دهید و ندادید، مورد سرزنش خداوند قرار می گیرید.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: اگر کسی بتواند گره ای از مردم باز کند و انجام ندهد، خداوند ولایتش را از او قطع می کند و به یقین کسی که رشته بین او و خداوند جدا شد، در دام شیطان گرفتار می شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنانش به مسائل استان پرداخت و افزود: استان چهارمحال و بختیاری به شدت نیازمند یک حرکت جهش گونه است تا به جایگاه واقعی خود برسد.

وی لازمه ترقی استان را در کار شبانه روزی، وحدت و یکپارچگی گروه های استان دانست و افزود: نگرانی من از مسؤولان نیست؛ چرا که وحدت خوبی بین آنها حکم فرما است ولی بشدت خواص، تأثیرگذاران و جلوداران عرصه های مختلف استان در جهات سیاسی، فکری را به وحدت و یکپارچگی توصیه می کنم و از آنها می خواهم سر یک سفره بنشینند و از حرکت های تک روی و محدود در استان پرهیز کنند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام در ادامه به ظرفیت های بالای فرهنگی، دینی استان اشاره کرد و گفت: در تلاش جدی هستیم تا حوزه های علمیه استان را به جایگاه واقعی خود برسانیم و این نیازمند همکاری همه جانبه مجموعه استان است.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان به انتخابات پیش رو اشاره کرد و بیان داشت: باید از انتخابات گذشته درس بگیریم و از تک روی ها و دور شدن از شاخص ولایت و ارزش ها و حرکت های جناحی که به نظام آسیب می زند خودداری کنیم تا بتوانیم دین خود را به شهدا و امام و رهبری ادا کنیم./9457/پ202/س

ارسال نظرات