۱۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۱۵۹۵۵۹
امام جمعه شهرکرد:

مردم در مقابل توطئه‌های انتخاباتی دشمن هوشیار باشند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین نکونام گفت: دسیسه و توطئه‌هایی که دشمنان برای انتخابات ریاست جمهوری در سر دارند به یقین با بصیرت و تمسک مردم به ولایت خنثی خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام - امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، امام جمعه شهرکرد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با سفارش مؤمنان به تقوای الهی بیان داشت: متأسفانه بسیاری از گرفتاری‌های امروز انسان از عدم اعتقاد به معاد نشأت می گیرد.

امام جمعه شهرکرد با یادآوری سالروز صدور فتوای تاریخی مرجع عالیقدر شیعه، سید حسن شیرازی در خصوص تحریم تنباکو گفت: تحریم تنباکو یکی از نمونه های بارز تمسک مردم به فقاهت است و این فتوا دست استعمار انگلیس را برای سال های متوالی از منابع مختلف کشورمان کوتاه و قطع کرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: دسیسه ها و توطئه هایی که دشمنان برای انتخابات ریاست جمهوری در سر دارند به یقین با بصیرت، هوشیاری و تمسک مردم به ولایت خنثی خواهد شد.

استاد حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری افزود:دشمنان نمی توانند عمق ایمان و عشق مردم ایران به خدا و ائمه معصومین(ع) را درک کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با گرامی‌داشت 22 اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی گفت: مهم ترین حق شهدا بر گردن ما و نسل های آینده،پاسداری از ارزش ها و آرمان هایی است که شهدا برای دفاع از آنها همه هستی خود را در طَبَق اخلاص گذاشتند.

وی هفته بزرگداشت کانون های فرهنگی، هنری مساجد را فرصت مغتنمی برای بیان اهمیت مسجد در فرهنگ مسلمانان بر شمرد و به تلاشگران و خدمتگزاران مساجد و ائمه جماعات و نمازگزاران توصیه کرد که با نگاه به آینده، مساجد را به کانون های برجسته تعلیم و تربیت کودکان و نوجونان مؤمن تبدیل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه، مشارکت مردم را در جشن نیکوکاری مهم ارزیابی و تاکید کرد: یکی از مهم ترین شاخصه های فرهنگ اسلامی، ایرانی ما به ویژه پس از انقلاب اسلامی ایران، یاری نیازمندان و توجه به مستضعفان جامعه است./9457/پ203/س

ارسال نظرات