۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۱۵۹۶۵۷

غرس 1200 نهال به یاد شهدای شهرستان شهرکرد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین نکونام در آیین غرس نهال به نام شهدای شهرکرد، درخت را از نشانه‌های خداوند متعال خواند و گفت: نهال صدقه جاریه است و زیبایی خلقت را به انسان یادآوری می‌کند.
کاشت نهال به نام شهداي شهرکرد از سوي حجت الاسلام و المسلمين نکونام کاشت نهال به نام شهداي شهرکرد از سوي حجت الاسلام و المسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، ظهر امروز، همزمان با پنجمین روز از هفته منابع طبیعی، بنام و یاد هر شهید شهر کیان، درختی در حوزه مقاومت بسیج این شهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، امام جمعه شهر کیان، مسؤولان و فرماندهان سپاه غرس شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در آیین ابتدایی این مراسم، نهال را شجره طیبه و صدقه جاریه عنوان کرد و گفت: نهال سراسر ثمره است بطوری که تا این نهال ماندگار باشد، خداوند متعال برای کسانی که آن را غرس کرده اند پاداش بسیاری ثبت می کند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: درخت یکی از نشانه های حضرت باری تعالی است و انسان می تواند با نگاه به درخت و نشانه های موجود در آن بر ایمان خود بیافزاید.

امام جمعه شهرکرد لازمه نورانی شدن عالم را در درختکاری دانست و ادامه داد: عالم باید سراسر زیبایی و یاد خدا باشد تا بتوان تاریکی ها را زدود و به سعادت واقعی رسید.

وی تصریح کرد: به یقین غرس نهال یکی از این زیبایی ها است که با دیدن آن و نشانه هایی که خداوند در آن قرار داده است دل ها و یادها خدایی می شود.

در ادامه نیز مهران مرادی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد از غرس 1200 نهال به یاد شهدای شهرستان شهرکرد در نواحی مقاومت بسیج خبر داد و افزود: با فرمان رهبر معظم انقلاب در سال 72 مبنی بر ضرورت تشکیل بسیج سازندگی، خلأهای بسیاری در استان پر شد و خدمت های ارزنده ای در مناطق دورافتاده انجام گرفت.

وی از به کارگیری 7000 دانش آموز در قالب بسیج سازندگی جهت مرمت و زیباسازی مدارس شهرستان شهرکرد خبر داد و بیان داشت: فعال سازی قرارگاه بسیج سازندگی در شهرکرد، استفاده از توان مطلوب پایگاه ها و ایجاد اشتغال زایی در اولویت کار بسیج سازندگی قرار دارد./9457/پ202/س

ارسال نظرات