۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۱۵۹۶۶۵
در محکومیت کشتار شیعیان پاکستان برگزار شد؛

تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیون استان گلستان

خبرگزاری رسا ـ تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیان استان گلستان در محکومیت کشتار شیعیان پاکستان صبح امروز در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) گرگان برگزار شد.
 تجمع طلاب حوزه علميه گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیان استان در محکومیت کشتار شیعیان پاکستان امروز در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) گرگان برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش، در این تجمع، نماینده ولی فقیه در استان، مدیر حوزه علمیه استان، معاون سیاسی امنیتی استانداری، مدیران مدارس علمیه استان، روحانیان و طلاب حضور داشتند.

 

طلاب و روحانیان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ضمن اعلام انزجار خود از اقدامات تروریستی دشمنان در پاکستان خواستار رسیدگی مجامع بین المللی و حقوق بشری نسبت به این گونه فجایع ضد انسانی شدند.

 

به گزارش رسا، تجمع کنندگان در پایان بیانیه حوزه علمیه استان را در محکومیت کشتار شیعیان پاکستان و با حضور در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) علیه سران استکبار و صهیونیزم شعار دادند.

 

بر اساس این گزارش، در بیانیه حوزه علمیه گلستان آمده است، این روزها، صحبت از کشتار وحشیانه شیعیان مظلوم پاکستان و وضعیت ایتام شهدای پاکستان، دل‌های بسیاری را لرزانده است و تلخ‌تر اینکه این جنایات گروه‌های سلفی و وهابی، در برابر بی‌تفاوتی چشم‌های تماشا و خاموشی رسانه‌های مسموم جهان اتفاق می‌افتد.

 

در ادامه این بیانیه آمده است، متأسفانه امروزه محوری از تروریست‌ها که به هرگونه سلاح و امکانات جنگی نیز دسترسی دارند به همه جای دنیا گسترش یافته‌اند و به طور روزمره نیز در کشورهایی نظیر پاکستان، افغانستان، عراق، سوریه، دست به اقدامات رقت‌بار تروریستی و خشونت می‌زنند.

 

این بیانیه می افزاید، اقدام تروریستی اخیر که به کشته شدن بیش از یکصد تن از شیعیان بی‌گناه پاکستان منجر شد، نمونه‌ای از اقدامات خشن گروه‌های تروریستی است که دیگر شکلی از تسویه حساب قومی و دینی هدفمند به خود گرفته است.

 

دولت و ملت پاکستان با اتحاد هر چه بیشتر در برابر دشمنان از خود واکنش نشان دهند و ضمن ناکام ساختن دشمنان در دست یابی به اهدافشان، نشان دهند که همچنان پیرو تعالیم روح بخش اسلام ناب محمدی(ص) هستند.

 

در پایان این بیانیه آمده است، حوزه علمیه استان گلستان، ضمن محکوم کردن حوادث خونبار اخیر پاکستان، خواستار دستگیری و مجازات عوامل این حادثه و برقراری امنیت کامل در پاکستان است./950/پ202/س

 

ارسال نظرات