۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۵۹۸۱۲
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

رسیدن به توحید غیر از مسیر ولایت امکان‌پذیر نیست

خبرگزاری رساـ حجت الاسلام و المسلمین نکونام تنها راه مبارزه با دشمن را استقامت و صبر بر ایمان دانست و گفت: نبود استقامت در راه ایمان، مهم ترین تهدید برای سقوط انسان است.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام - امام جمعه شهرکرد و نماينده و لي فقيه در چهارمحال و بختياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، امروز در جلسه اخلاق مدیران استان، با اشاره به این که یکی از مهم ترین آثار ایمان استقراری استقامت در سایه چنین ایمانی است، افزود: نیروی مقتدری در مقابل حرکت تکاملی انسان قرار دارد که در این میان نبود استقامت در راه ایمان، مهم ترین تهدید برای سقوط انسان است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تنها راه مبارزه با دشمن را در استقامت و صبر بر ایمان دانست و گفت: اقتضای ایمان قرار گرفتن در مسیر توحید است و به یقین رسیدن به توحید غیر از ولایت امکان پذیر نیست.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به این که استقامت بدنبال سختی ها است، تصریح کرد: توجه ویژه قرآن و روایات به استقامت در راه و هدف، نشان دهنده آسان نبودن راه است.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در ادامه به روایتی از امیر مؤمنان(ع) اشاره کرد و افزود: اگر می خواهید از خطرات سالم بمانید، تنها راه استقامت است و بدانید با تن پروری و دل بستگی به دنیا محقق نمی شود.

 

استاد حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری تنها راه رسیدن به مقصد را در پایداری دانست و گفت: این که امام خمینی(ره) به جایی می رسد که از کسی به جز خدا نمی ترسد، نتیجه شکل گرفتن و نهادینه شدن توحید در درون وجود اوست./9457/پ202/س

ارسال نظرات