۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۱۵۹۹۵۱
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

نقاط ضعف کشور باید آسیب شناسی و رفع شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: بیایید نقاط قوت را شناسایی کنیم و آنها را توسعه دهیم و نقات منفی و ضعف را با آسیب شناسی و درس از گذشته کمرنگ سازیم تا دچار ضایعه نشویم.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، روز گذشته در دیدار با اعضای ستاد نماز جمعه شهر هفشجان، با اشاره به این که هفشجان از شهرهای خوش نام استان است، تصریح کرد: مردم تلاشگر و انقلابی هفشجان هم در مسائل اقتصادی کشور به سبب تخصص در فعالیت های فنی و هم در عرصه های دینی استان پیش قدم هستند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری مطالبات مردم هفشجان در خصوص ارتقا جایگاه این شهر به بخش را حق آنها دانست و تأکید کرد: مسؤولان در حد توان و با نگاه مهر و عدالت گونه در خدمت مطالبات مردم باشند.

امام جمعه شهرکرد به وظیفه مردم نسبت به نظام اشاره کرد و افزود: مردم باید نظام را از خود بدانند و برای حفظ همه جانبه آن از جان و دل تلاش کنند؛ چرا که پایه نظام را خودشان بنا نهاده اند.

استاد عالی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری در ادامه خاطرنشان کرد: مردم در تصمیم گیری های جمعی و عقلانی بسیار عالی نقش آفرینی کرده اند و هر لحظه نظام به حضور آنان احتیاج داشته است با همه توان وارد عمل شده اند و دشمن را مأیوس و نامید کرده اند.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که جمهوریت نظام بسیار محکم شکل گرفته است، ابراز داشت: به یقین نه نظام وظیفه خود را در مقابل مردم به صورت کامل انجام داده  و نه مردم نقش خود را به بهترین شکل ممکن ایفا کرده اند، بلکه همیشه نقص هایی در کنار قوت ها بوده است که نباید نادیده گرفته شوند.

وی هوشیاری و بصیرت مردم را منحصر بفرد دانست و گفت: عبرت گرفتن از گذشته و آسیب شناسی مسائل، راه و مسیر انقلاب را شفاف و دست دشمنان را برای همیشه قطع می کند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به فعالیت های مطلوب دولت در مسائل عمرانی، خدماتی و فرهنگی، اظهار داشت: با وجود ایرادات و ضعف هایی که به شخص رییس جمهور و دولت وارد است اما هنوز نسبت به انتخاب خود پشیمان نیستیم؛ چرا که شرایط آن روز انتخابات ریاست جمهوری، انتخاب آقای احمدی نژاد را اقتضا می کرد که در حقیقت تلاش و خدمات بسیار قابل توجهی هم صورت گرفته و امیدواریم ضعف ها هم جبران شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: بیایید نقاط قوت را شناسایی کنیم و آنها را توسعه دهیم و نقات منفی و ضعف را با آسیب شناسی و درس از گذشته کمرنگ سازیم تا دچار ضایعه نشویم.

امام جمعه شهرکرد در پایان به نقش واسطه گری ائمه جمعه میان مسؤولان و مردم اشاره کرد و ادامه داد: امام جمعه مجری امور نیست اما تلاشمان را جهت انعکاس مطالب استان به دولتمردان بکار می گیریم تا استان جایگاه اصلی خود را بیابد./9457/پ202/ج

ارسال نظرات