۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۱۵۹۹۷۱
حجت الاسلام و المسلمین نکونام:

احیای ارزش‌های اسلامی دغدغه‌ و مطالبه اصلی خانواده شهدا است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرکرد احیای ارزش‌های اسلامی را دغدغه‌ و مطالبه اصلی خانواده شهدا و ایثارگران خواند و گفت: رفع دغدغه ها و نگرانی های خانواده های شهدا و ایثارگران باید در اولویت برنامه های نظام باشد.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام - امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، امروز در همایش تجلیل از خادمین شاهد و ایثارگر چهارمحال و بختیاری، که در شهرکرد برگزار شد، با اشاره به این که رفع دغدغه ها و نگرانی های خانواده های شهدا و ایثارگران باید در اولویتبرنامه های نظام باشد، تصریح کرد: دغدغه شهدا، نگرانی های خانواده شهدا و برطرف کردن نیازهای آنان مهم ترین عوامل تشکیل بنیاد شهید به فرمان حضرت امام خمینی(ره) بود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: ماندگارکردن فکر، راه و مرام شهدا، مهم ترین وظایف امروز بنیاد شهید است که باید برای تحقق آن برنامه ریزی جامع و مدونی داشته باشد.

امام جمعه شهرکرد با تشکر از توجه ویژه بنیاد شهید به امور خانواده های شهدا و ایثارگران ابراز داشت: این بنیاد توانسته است در سازماندهی و برقراری ارتباط تنگاتنگ بین مردم و خانواده‌ها عملکرد مطلوبی را به ثبت برساند و این در حالی است که هنوز تا ادای واقعی حق خانواده شهدا فاصله بسیار زیادی داریم.

استاد عالی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری به رسالت سنگین دست اندرکاران و متولیان بنیاد شهید اشاره کرد و ادامه داد: کارکنان بنیاد شهید خود به قداست کارشان ایمان دارند و می دانند که هرگز نمی توانند حق خانواده های شهدا را ادا کنند، بنابراین نزد خداوند متعال اجری بسیار عظیم دارند.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری خدمت به خانواده شهدا را ترویج فرهنگ شهادت دانست و بیان داشت: به همان میزانی که جایگاه و منزلت شهید مشخص نیست و بسیار والا است، جایگاه و ثواب خدمت به خانواده شهید هم بسیار زیاد است.

وی احیای ارزش‌های اسلامی را دغدغه‌ و مطالبه اصلی خانواده شهدا و ایثارگران اعلام کرد و افزود: قلب خانواده شهدا برای احیای دین ناب محمدی می‌تپد؛ چراکه آنها فرزندان خود را برای حفظ دین هدیه کردند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام ادامه داد: مطالبه اصلی خانواده شهدا گرفتن امکانات دنیوی نیست، بلکه مطالبه اصلی آنان تأثیرگذاری واقعی دین بر دنیای پرزرق و برق امروزی است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دشمنان بدانند به یقین با هوشیاری و بیداری ملت ایران هرگز نخواهند توانست به نقشه‌های شیطانی خود جامه عمل بپوشانند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از خادمین شاهد و ایثارگر برتر چهارمحال و بختیاری با حضور نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان استانی تجلیل شد./9457/پ202/س

ارسال نظرات