۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۱۶۱۲۵۱
آیت الله ممدوحی:

جلوگیری از تشتت در انتخابات وظیفه عقلی و سیاسی اصولگرایان است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به گروه های مختلف اصولگرا توصیه کرد برای جلوگیری از پراکند شدن آرای مردم تلاش کنند و گفت: کسانی که می دانند رأی چندانی ندارند اما با این حال از صحنه رقابت خارج نمی شوند به دنبال خدمت کردن نیستند.
آيت الله ممدوحي آيت الله حسن ممدوحي

آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به احزاب و گروه های سیاسی توصیه کرد فرد اصلح را از میان خود انتخاب کنند و اظهار داشت: همه کمک کنند تا آرا خرد نشود، این وظیفه شرعی، عقلی و سیاسی همه است.


وی افزود: نمی توان از کسی که می داند رأی چندانی ندارد اما با این حال به نفع دیگران کنار نمی رود پذیرفت که برای خدمت به مردم به میدان آمده است؛ خدمت واقعی این افراد این است که فعلا کنار بروند و نگذارند آرا پراکنده شود، من تعجب می کنم که اینها چه طور به خود اجازه می دهند چنین کاری کنند.


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره شرایط خاص جهان امروز و حساسیت نقش ایران در عرصه های بین المللی، گفت: امروز کشور ما ارتباط تنگاتنگی با همه عالم دارد؛ ریاست جمهوری از مدیریت کشور فراتر رفته و به مدیریت جهانی تبدیل شده است.


آیت الله ممدوحی با تأکید بر این که رییس جمهور آینده باید استعداد مدیرت جهانی را داشته باشد، ابراز داشت: اگر کسی چنین توانایی را نداشته باشد نمی تواند رییس جمهور موفقی باشد.


وی در تبیین ویژگی های کاندیدای اصلح، گفت: وی باید فردی جهان بین، جهان شناس و نسبت به قوانین بین الملل مطلع باشد و حتی با برخی زبان های خارجی آشنا باشد تا کلاه سرش نرود، این شرایط برای ریاست جمهوری ضروری است.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که همه انسان ها داری نقاط ضعف و قوت هستند، اظهار کرد: هیچ کس معصوم نیست اما رییس جمهور آینده باید سعی کند با همه توانایی های مثبت خود حرکت کند./928/ت302/ج

ارسال نظرات