۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۱۶۲۰۸۶

مراسم غبار روبی ضریح جدید امام حسین برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ اولین مراسم غبار روبی ضریح جدید امام حسین (ع) با حضور رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات و تنی چند از مسؤولان این آستان مقدس برگزار شد.
مراسم رونمايي از ضريح جديد اباعبدالله الحسين(ع)

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم غبار روبی از ضریح جدید مرقد امام حسین(ع) دیروز با حضور مسؤولان آستانه مقدس کربلا و حسن پلارک رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات برگزار شد.

 

پس از تلاوت قرآن مجید و مرثیه خوانی مداحان اهل بیت (ع)  مدعوین با ورود به داخل ضریح مطهر به غبار روبی مضجع شریف خامس آل عبا پرداختند.
 

حسن پلارک رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات با اشاره به این مراسم روحانی گفت: به‌عنوان یک شیعه ایرانی و خادم عتبات به خود می‌بالم کنار مضجع شریف سرور و سالار شهیدان داخل ضریح ایستاده‌ام.

 

وی افزود: دعاگوی تک تک مردم خداجو و محب اهل بیت ایرانی اسلامی هستم، مردمی که با تمامی وجود ستاد عتبات عالیات را در بازسازی این ضریح مطهر یاری دادند.

 

پلارک، ساخت و انتقال و نصب ضریح جدید امام حسین(ع) را یک اتفاق بی نظیر برشمرد که توسط ستاد بازسازی عتبات به خوبی مدیریت شد.

 

رییس ستاد بازسای عتبات عالیات اظهار داشت: این اثر فاخر در هنگام ساخت، انتقال و نصب موجی از عشق و ارادت به سرور و سالار شهیدان را به دنبال داشت./983/ب102/د

ارسال نظرات