۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۱۶۳۰۴۲
مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر خبر داد؛

افزایش صد درصدی متقاضیان پذیرش در حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر از افزایش صد درصدی متقاضیان پذیرش در حوزه علمیه خواهران استان بوشهر خبر داد.
حجت الاسلام يوسف جمالي-مدير حوزه علميه خواهران بوشهر

حجت الاسلام یوسف جمالی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر گفت: متقاضیان نام نویسی و پذیرش در حوزه علمیه خواهران این استان در سال تحصیلی جدید با رشد صد درصدی همراه بوده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به نقش و پذیرش حوزه های علمیه خواهران در استان بیان داشت: حوزه های علمیه خواهران در طول عمر کوتاه خود توانسته است نقش مهمی در مناسبات فرهنگی ایفا کند.

وی در ادامه افزود: علاقه مندی و نام نویسی خواهران برای حضور در حوزه های علمیه در سال تحصیلی جدید با رشد صدرصدی همراه بوده که این وظیفه ما را در تهیه زیرساخت ها سنگین تر کرده است.

حجت الاسلام جمالی تصریح کرد: امیدواریم با تبدیل مرکز تخصصی معصومیه(س) به آموزش عالی و افزودن رشته تفسیر و علوم قرآنی، شاهد حضور فعال تر طلاب فارغ التحصیل سطح 3 باشیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در پایان با قدردانی از حمایت های آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در این استان اظهار داشت: ما افتخار می کنیم که حوزه علمیه خواهران استان بوشهر همچنان در مسیر ولایتمداری و تحقق رهنمودهای رهبر انقلاب گام بر می دارد./9459/ت302/غ

ارسال نظرات