۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۱۶۴۰۱۰
نماینده خبرگان رهبری:

آمریکا حیات خود را در تفرقه افکنی بین مسلمانان جستجو می کند

خبرگزاری رسا ـ‌ آیت الله حائری شیرازی با تأکید بر این‌که دشمنان در برابر گفتمان ولایت فقیه عاجز مانده‌اند، گفت: ایدئولوژی مکتب شیعه حیات و فلسفه وجودی دولت آمریکا را متزلزل کرده است.
آيت الله حائري شيرازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، آیت الله محی الدین حائری شیرازی، نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار استاندار و جمعی از مسؤولان استان زنجان، اظهار داشت: بسیاری از کشورهای غربی و در رأس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی حیات خود را تنها در تفرقه افکنی میان مسلمانان، استعمار ثروت ملت های مظلوم و توطئه چینی علیه ملت های آزادیخواه می بینند.


وی با بیان این‌که که آمریکا حیات خود را با اعمال زور و ارعاب تضمین کرده و فاقد ریشه و اساس است، خاطرنشان کرد: باید دانست که امروز دشمنان در برابر گفتمان ولایت فقیه عاجز مانده‌اند، از این رو به دنبال براندازی نظام ولایی مبتنی بر مردم‌سالاری دینی هستند، چراکه ایدئولوژی مکتب شیعه حیات و فلسفه وجودی دولت آمریکا را متزلزل کرده است.


امام جمعه سابق شیراز با اشاره به این‌که مقاومت ملت ایران در برابر زورگویی غرب روحیه‌ای مضاعف در دل آزادیخواهان جهان تزریق کرده است، تصریح کرد: غرب هیچ گاه راضی نیست که ملتی مسلمان الگوی دیگر مردم جهان شوند، آنان ادعا دارند که ما ارباب جهان هستیم پس باید همه گوش به فرمان غرب باشند، در حالی که انقلاب اسلامی این تفکر را به اضمحلال کشید.


آیت الله حائری شیرازی با اشاره فرقه‌سازی غرب برای راه‌اندازی جنگ مسلمان‌کشی در ممالک اسلامی، گفت: امروز وهابیت ابزاری برای اهداف آمریکا در منطقه است، باید به این حقیقت واقف بود که وهابیان این آگاهان غیرمتعهد و متعهدان ناآگاه و فریب خورده ها به دین ناب محمدی(ص) ضربه می زنند.


نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که اسلام دین عالمانه و سرتاسر آن کارشناسانه است و هیچ مورد غیرعلمی ندارد، تصریح کرد: وهابیان، سلفی‌ها و تکفیری ها با تفسیر به رای از قرآن، سنت و آموزه های دینی به جان مسلمانان افتاده‌اند و غرب امروز با کمترین هزینه مسلمان کشی در منطقه به راه انداخته و درصدد تجزیه کشورهای اسلامی است.


وی با تأکید بر وحدت و بصیرت امت اسلامی برای مقابله با فتنه های دشمنان اسلام، اظهار داشت: پایه هایی که بر روی بصیرت بنا نهاده شود همواره و در هر شرایطی ماندگار است، بصیرت تنها در سایه ولایت مداری حاصل خواهد شد، ملت ایران تمام داشته های خود را از وحدت و ولایت دارد، بنابراین آمریکا باید نگران وجود چنین ملت  بصیر و ولایت مداری باشد./9351/پ202/ج

ارسال نظرات