۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۱۶۴۵۰۴
عضو هیات رییسه مجلس:

شهید مطهری با پاسخگویی به شبهات با فرقه های انحرافی مبارزه می‌کرد

خبرگزاری رسا‌ ـ نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که تمامی آثار شهید مطهری نافع است، گفت: آن عالم فرزانه شخصیتی کم نظیر در دوران معاصر بود.
محمدحسين فرهنگي، عضو هيئت رئيسه مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمدحسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در جمع فرهنگیان بسیجی ناحیه 2 و 5 غدیر تبریز با بیان این که شهید مطهری، استاد برجسته در حوزه های مختلف اخلاق، عرفان، فقه و دیگر علوم دینی بود، اظهار داشت: آیت‌الله مطهری شخصیتی کم نظیر در دوران معاصر بود.


وی افزود: بنا به فرموده امام خمینی(ره) تمامی آثار شهید مطهری نافع برای جامعه است، از این رو دبیران مدارس بایستی با مطالعه آثار آن شهید فرزانه نسبت به ترویج آرا و اندیشه های اسلام ناب محمدی(س) و مکتب تشیع در کلاس های درس دانش آموزان نهایت اهتمام را داشته باشند.


نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ویژگی دیگر استاد مطهری را تبلیغ اثرگذار و نشر علم نافع در جامعه دانست و گفت: آن عالم و فیلسوف متفکر با بیان خود و قلمی ناففذ در همه سطوح فردی و اجتماعی موثر و مفید بوده است، در حقیقت مافقان کوردل اندیشه های متعالی شهید مطهری را سدی در برابر منافع خود می دیدند.


وی با بیان این‌که استاد مطهری علم و اخلاق را یک جا داشت، گفت: معلمان و دبیران مدارس نباید از مسائل معنوی دانش آموزان در کنار تدریس دروس مختلف غافل باشند، چراکه تعلیم و تربیت در کنار یکدیگر مفید به حال جامعه اسلامی خواهد بود.


فرهنگی با تأکید بر این‌که شهید مطهری با شناخت افکار التقاطی دشمنان اسلام، به عرصه پاسخگویی به شبهات و القائات غلط فرقه های انحرافی وارد شد، گفت: منافقان تحمل افکار و اندیشه های روشنگر و وحدت بخش شهید مطهری را نداشته و در نهایت اقدام به ترور ایشان کردند، به عبارت دیگر استاد مطهری شهید راه ولایت و هدایت بود.


عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که آثار استاد مطهری برای همه اقشار جامعه سودمند است، ادامه داد: گرامیداشت شأن و جایگاه شهید مطهری در واقع تکریم مقام شامخ معلم است، امروز معلمان در هر مکانی از روستا تا محلات و شهرها نقش آفرین هستند که امید است این جایگاه به نحو شایسته ای مورد قدردانی قرار گیرد./935/ت302/ع

ارسال نظرات