۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۱۶۴۹۲۵

برنامه 400 صفحه‌ای حجت الاسلام فلاحیان برای اشتغال

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام فلاحیان به برنامه های خود برای رفع مشکل بیکاری اشاره کرد و با بیان این که برای مسأله اشتغال 400 صفحه برنامه نوشتم، گفت: رسیدن به دوران فرا صنعتی یکی از مهم ترین راه های پیشرفت کشورمان است.
حجت الاسلام علي فلاحيان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام ‌علی فلاحیان، نامزد احتمالی یازدمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در جمع مردم ساری که در مسجد محمد رسول الله مرکز استان برگزار شد با اشاره به حوادث سی سال گذشته و چند سال اخیر در کشورمان، گفت: این حوادث اعجاب انگیز بوده است و در همه این حوادث نقش ولایت وفقیه و مردم بسیار پررنگ بوده است.

 

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران اسلامی همواره در دفاع از انقلاب و آرمان های نظام حضوری اثرگذار داشته اند، افزود: این ملت با تبعیت از ولایت فقیه توانستند همه مشکلات چند دهه اخیر را پشت سر بگذارند.

 

حجت الاسلام فلاحیان حوادث پس از انقلاب اسلامی ایران به ویژه چند سال اخیر را خداگونه توصیف کرد و افزود: در همه این حوادث خداوند با ملت بزرگ ایران اسلامی بوده است و به همین دلیل می توانیم تعبیر اعجاب انگیز را نسبت به آنها داشته باشیم.

 

وی بر ضرورت حضور حماسی در انتخابات آتی تأکید کرد و گفت: ملت ایران اسلامی در سه دهه اخیر همواره با حضور قدرتمند خود در انتخابات و دیگر صحنه های این انقلاب حماسه ساز بودند.

 

حجت الاسلام فلاحیان با بیان این که دشمنان نظام اسلامی به دنبال بزرگ نمایی مشکلات هستند، افزود: همه تلاش دشمن وارونه جلوه دادن مشکلات کشورمان در عرصه جهانی است که باید همه نسبت به این توطئه دشمنان هوشیار باشند.

 

وی وحدت و همدلی را مهم ترین نیاز امروز جامعه دانست و تصریح کرد: در آستانه انتخابات باید در کشور وحدت تقویت شود تا شاهد یک حماسه آفرینی در انتخابات باشیم.

 

نامزد احتمالی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری با تأکید براین که انتخابات آتی در کشورمان باید نمایش شور و هیجان باشد، افزود: اخلاق مداری نیز باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

 

حجت الاسلام فلاحیان به برخی مسائل انتخابات سال 88 اشاره کرد و گفت: متأسفانه در انتخابات قبلی در بعد امنیتی به کشورمان ضربه وارد شد و همچنین اخلاق نیز خدشه دار شد.

 

وی بر ضرورت حفظ هوشیاری از سوی همه در انتخابات آتی تأکید کرد و افزود: همه باید در این آزمون مهم با وحدت و آگاهی وارد صحنه شویم.

 

نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود به برخی مسائل اطراف کشورمان اشاره کرد و تلاش دشمن در کشورهای منطقه به ویژه لبنان، عراق، افغانستان و سوریه را شکست خورده دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان همه توان را به کار گرفتند تا به ایران دست پیدا کنند، اما شکست خوردند.

 

وی با بیان این که کاخ زرینی که استکبار برای خود در منطقه ساخته بود در حال ویرانی است، افزود: فریاد امپریالیسم بلند شده و به یقین تا سال 2014 استکبار در منطقه نخواهد ماند.

 

حجت الاسلام فلاحیان به تلاش استکبار برای گسترش اسلام در هراسی در دنیا اشاره کرد و ادامه داد: این طرح سلطه گران نیز با شکست روبه رو شده است.

 

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری، اسلام را مهم ترین شعار خود دانست و تصریح کرد: گسترش اسلام ناب در جهان باید یکی از مهم ترین برنامه ها باشد.

 

وی با بیان این که دشمنان تلاش می کنند تا ملت ایران را ناامید و بی نشاط کنند، ادامه داد: شکستن روحیه این مردم یکی از برنامه های مهم دشمنان است و در این خصوص از همه توان خود بهره گرفته اند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسائل اقتصادی در کشور اشاره کرد و با بیان این که مهم ترین عامل گرانی افزایش نقدینگی در کشورمان است، گفت: توقف استقراض یکی از مهم ترین راه حل این معضل مهم در کشور است.

 

حجت الاسلام فلاحیان همچنین به برنامه های خود برای رفع مشکل بیکاری در کشور اشاره کرد و با بیان این که برای مسأله اشتغال 400 صفحه برنامه نوشتم، گفت: رسیدن به دوران فرا صنعتی یکی از مهم ترین راه های پیشرفت کشورمان است./950/پ203/س

ارسال نظرات