۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۱۶۵۶۹۴
رییس انجمن دوستی ایران و آذربایجان افشا کرد؛

ماجرای عمل ژنتیک بر روی 1400 زن اسیر آذربایجانی

خبرگزاری رسا ـ رییس انجمن دوستی ایران و آذربایجان گفت: پس از انجام تحقیقات متوجه شدیم که دشمنان بین‌المللی اسلام، زنان و دختران ما را به‌صورت آزمایشی برده‌اند و ژنتیک آنها را دستکاری کرده تا دیگر چیزی به‌عنوان اسلام نشناسند.
ماجرای عمل ژنتیک بر روی 1400 زن اسیر آذربایجانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پرفسور روشن نوروز اوغلو، رییس انجمن دوستی ایران و آذربایجان، روز گذشته در اجلاس «بین‌المللی دیپلماسی و قدرت نرم در سیره پیامبر اعظم(ص)» در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی با اشاره به این‌که پیامبراکرم(ص) 764 بار مورد اهانت قرار گرفتند، ابراز داشت: دشمنان کاریکاتور پیامبراعظم(ص) را کشیدند و برای ایشان فیلم‌هایی تولید کردند که باید ببینیم چه هدفی از این اقدامات داشتند.

وی در ادامه این مطلب با تأکید بر این‌که بدون شک اسلام بر تمام این اقدامات غلبه کرد، عنوان داشت: دشمنان تلاش کردند تا اسلام بدون پیامبر(ص) را بیافرینند و این شیوه ادامه دارد و اگر ما اسنادی برای افشای چهره زشت غرب نداشته باشیم، آنها خوشحال می‌شوند.

پرفسور روشن نوروز اوغلو با اشاره به این‌که ما در منطقه قره باغ 1400 زن را به‌صورت اسیرانی از دست دادیم و هنوز از سرنوشت آنها خبری نداریم و درحال تحقیق هستیم، گفت: پس از انجام تحقیقات متوجه شدیم که دشمنان بین‌المللی اسلام، قسمتی از اروپای شرقی، آمریکا و اسراییل، فرانسه و مرکز مطالعات استراتژیک آنها، زنان و دختران ما را به‌صورت آزمایشی برده‌اند و ژنتیک آنها را دستکاری کرده تا دیگر چیزی به‌عنوان اسلام نشناسند.

رییس انجمن دوستی ایران و آذربایجان با اشاره به این‌که قره باغ با اسلحه‌هایی که ناتو داده بود اشغال شد، ابراز داشت: این کار دشمنان اسلام بود و ما آن را افشا خواهیم کرد.

وی عنوان داشت: پیامبراعظم(ص) در سن 63 سالگی از سوی یهودیان مسموم شدند و رحلت کردند که ما برای کشف این واقعیت تلخ عذاب بسیاری کشیدیم و آن را در کتاب اسلام بدون پیامبر(ص) آورده‌ایم.

پرفسور روشن نوروز اوغلو تأکید کرد: آمریکا، اسراییل و انگلیس می‌خواهند به منتظران امام زمان(عج) ضربه محکمی بزنند./956/پ202/ب

ارسال نظرات