۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۱۶۶۰۲۳
همزمان با سراسر کشور؛

نمازگزاران مازندرانی هتک حرمت به صحابه پیامبر را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ نمازگزاران مازندرانی با برگزاری راهپیمایی ضداستکباری، هتک حرمت به صحابه پیامبر اکرم(ص) و توهین به مقدسات اسلام را محکوم کردند.
راهپيمايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، مردم مؤمن و متدین استان مازندران امروز پس از اقامه نماز عبادی و سیاسی جمعه هتک حرمت گروه های تکفیری به صحابه بزرگوار پیامبر اکرم(ص) را محکوم کردند.

 

براساس این گزارش، راهپیمایان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر ضد ولایت فقیه، اعتراض خود را نسبت به هتک حرمت به صحابه پیامبر اکر(ص) در سوریه اعلام کردند.

 

این گزارش می افزاید، همچنین در این تجمع اعتراض آمیز بیانیه ای در محکومیت این اقدام ضد دینی گروه های وهابی قرائت شد که در بخشی از این بیانیه آمده است: ما این جنایت بزرگ را محکوم می کنیم و هرگز جامعه اسلامی، بخصوص شیعیان جهان آن را فراموش نخواهند کرد و به طور قطع این جنایتکاران کوردل به زودی به سزای اعمالشان خواهند رسید.

 

به گزارش رسا، این تجمع اعتراض آمیز در همه شهرهای مازندران به ویژه مرکز استان برگزار شد و راهپیمایان این هتک حرمت آشکار را محکوم کردند.

 

گفتنی است، حجربن عدی یکی از مخلصین حضرت رسول اکرم(ص) و حضرت امیرالمومنین(ع) بود که در راه پیروی از ولایت مداری به دست کافران آن زمان به شهادت رسید./950/پ202/ب

ارسال نظرات