۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۱۶۶۲۱۵
در اهواز صورت گرفت؛

عیادت خادمان حرم امام حسین از بیماران صعب العلاج

خبرگزاری رسا ـ خادمان آستان مقدس حرم امام حسین(ع) صبح امروز با حضور در بیمارستان گلستان و شفا اهواز از بیماران اهوازی عیادت و برای آنها آرزوی سلامتی کردند.
عيادت خادمان حرم امام حسين(ع) از بيماران اهوازي عيادت خادمان حرم امام حسين(ع) از بيماران اهوازي

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، خادمان آستان متبرک و مقدس حضرت امام حسین(ع) صبح امروز، با حضور در بیمارستان گلستان و شفا اهواز همراه با چند تن از مسؤولان خوزستانی از بیماران اهوازی که بیشتر آنها از کودکان بودند، عیادت و برای آنها آرزوی سلامتی کردند.

براساس این گزارش خادمان حریم مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به همراه پرچم مقدس گنبد حسینی(ع) و هدایای متبرک از حرم حسین بن علی(ع) در بیمارستان های گلستان و شفا اهواز حضور پیدا کردند و بیماران اهواز با تمسک و تبرک به پرچم مقدس امام حسین(ع) از شهید کربلا درخواست سلامتی و عافیت می کردند.

این گزارش می افزاید: خادمان حرم حضرت امام حسین(ع) با حضور در بیمارستان های گلستان و شفا با عیادت از بیماران سرطانی و صعب العلاج از بخش رادیو تراپی بیمارستان گلستان که 20 درصد مراجعان آن متشکل از بیماران عراقی است، بازدید کردند و تندیسی به نشانه تشکر و تبرک از سوی آستان حضرت امام حسین(ع) به بیمارستان گلستان اهدا کردند.

بنا بر این گزارش به گفته رییس بیمارستان گلستان اهواز هدف از این بازدید نشر فرهنگ عیادت از بیماران، توسل به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و همچنین ارسال پیام صلح و وحدت میان ملت های ایران و عراق به جهانیان است.

همچنین برخی خادمان حرم حضرت امام حسین(ع) از مراجعه بیماران عراقی به ایران جهت انجام جراحی های قلب و درمان دیگر بیماری ها ابراز خرسندی کردند و معتقد بودند که اگر بیماران عراقی در ایران درمان نمی شدند باید جهت درمان به کشورهای غیر اسلامی و با پرداخت هزینه های هنگفت عزیمت می کردند./9461/پ202/س

 

 

ارسال نظرات