۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۱۶۷۸۷۳
ولایتی مطرح کرد؛

حضور حداکثری، انتخاب فرد اصلح و تشکیل کابینه قوی لازمه حل مشکلات

خبرگزاری رسا ـ ولایتی حضور حداکثری مردم، انتخاب یک فرد اصلح و تشکیل کابیه قوی را لازمه حل بحران ها و مشکلات سیاسی و اقتصادی دانست.
ديدار علي اکبر ولايتي با آيت الله نظري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، علی اکبر ولایتی عصر سه شنبه در دیدار با آیت الله نظری خادم الشریعه در ساری، با اشاره به این که دو انتخابات مهم را در کشورمان پیش روی داریم، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کردند که با توجه به شرایط داخلی، منطقه ای و بین المللی و همچنین کارهایی که در کشور، منطقه و همچنین عرصه جهانی در پیش داریم نیازمند تشکیل یک کابینه قوی در کشور هستیم تا بتوانیم تا در اهداف تعیین شده شاهد تسریع باشیم.

 

وی ادامه داد: باید با روی کارآمدن دولت کارآمد بتوانیم به گونه ای گام برداریم تا مشکلات کشور حل و همچنین اهداف اقتصادی و امور سیاسی در بعد داخلی و خارجی  نیز تقویت شود.

 

ولایتی با اشاره به این که امروز دشمنان و مخالفان متوجه اقتدار و عظمت نظام اسلامی در عرصه جهانی شده اند، ادامه داد: به همین دلیل آنها تلاش می کنند تا این قدرت را بشکنند.

 

وی در ادامه سخنان خود به شرایط حاکم در منطقه اشاره کرد و گفت: امروز وضعیت در کشورهای منطقه به نفع ارزش های اسلامی و بیداری اسلامی شکل گرفته است که پرچم دار این حرکت بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

 

ولایتی خاطرنشان کرد: اگر این اهداف مهم شکل بگیرد به حتم استعمارگران و عوامل بیگانه جایی در منطقه نخواهند داشت و به  همین دلیل دشمنان تلاش می کنند این حرکت های مبارک را خنثی کنند.

 

وی با بیان این که برای موفقیت و پیروزی در صحنه های مختلف نیازمند یک کار حماسی هستیم، تصریح کرد:  گره خوردن انتخابات، مشارکت حداکثری و تعیین یک سیستم اجرایی قوی و در خط ولایت فقیه امری خطیر است که با راهنمایی های علمای اسلام و بلاد محقق خواهد شد.

 

ولایتی حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی را تعیین کننده دانست و خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری و انتخاب یک فرد اصلح که به تشکیل یک دولت قوی خواهد انجامید می تواند بسیاری از مشکلات معیشتی، سیاسی و اقتصادی را مرتفع کند./950/پ202/ج

ارسال نظرات