۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۱۶۷۸۸۰
ولایتی در ساری:

ائتلاف پیشرفت در نهایت به جمع بندی می رسد

خبرگزاری رسا ـ ولایتی تاکید کرد: ائتلاف اصولگرایان در نهایت برای معرفی رییس جمهور در مرحله نخست به جمع بندی می رسد ولی این ائتلاف پس از انتخابات تداوم خواهد یافت چون ممکن است اجزای ائتلاف از بدنه دولت و اجزای اجرایی کشور باشند.
ولايتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، علی اکبر ولایتی، مشاور بین الملل رهبرمعظم انقلاب اسلامی در همایش تبیین راهکارهای تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی در مسجد جامع ساری، اظهار داشت: همه اعضای ائتلاف اصولگرایان معتقدیم باید از افرادی که دلشان برای نظام و ارزش های انقلاب می سوزد حمایت کنیم.

 

مشاور بین الملل مقام معظم رهبری گفت: باید تلاش کنیم دولت یازدهم دولتی اصولگرا باشد و با سعه صدر و بکارگیری افراد متخصص بتواند کشور را در مسیر درست هدایت کند و بدون تردید، اداره کشور با انگ زدن های صورت نمی گیرد.

 

وی بیان داشت: برای تشکیل ائتلاف اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری امسال، از همه نامزدهای ائتلافی و برخی روسای قوا و مسؤولان کشوری برای پیوستن به این ائتلاف دعوت شد که آقایان قالیباف و حداد عادل با طرح ارائه شده همراهی کردند.

 

وی افزود: ائتلاف اصولگرایان در نهایت برای معرفی رییس جمهور در مرحله نخست به جمع بندی می رسد ولی این ائتلاف پس از انتخابات تداوم خواهد یافت چون ممکن است اجزای ائتلاف از بدنه دولت و اجزای اجرایی کشور باشند.

 

ولایتی ادامه داد: شعارهای سالیانه رهبری چراغ راه توسعه کشور و مبنای رفع مشکلات جامعه است و با اجرای دقیق رهنمودها و شعارهای سالیانه ایشان بسیاری از معضلات اقتصادی و اجتماعی جامعه رفع می شود.

 

وی افزود: هدف اصلی تشکیل ائتلاف اصولگرایان، حل مشکلات اقتصادی و بهبود روابط خارجی ازطریق همکاری همه مردم است.

 

مشاور بین الملل مقام معظم رهبری ادامه داد: رییس جمهور اصولگرا باید بتواند رشد بی حساب قیمت ها را کنترل کند که عدم توجه به معیشت مردم سبب تورم 40 درصدی در کشور شد.

 

ولایتی با اشاره به این که رسیدن به مطامع شخصی مفهوم واقعی اصولگرایی نیست، اظهار داشت: شعار های سالیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی چراغ راه توسعه کشور است.

 

وی با اشاره به این که انتخابات برای تعیین سرنوشت یک کشور بوده و تا چهار سال سیستم اجرایی آن کشور را تحت تاثیر خود قرار می دهد اظهار داشت: بخش مهمی از کار کشور به دوش قوه مجریه است که ائتلاف اصولگرایان در جهت تقویت و حمایت از کارکرد رییس جمهور منتخب باید تلاش کند.

 

ولایتی با تاکید بر این که اصولگرای واقعی باید در فعالیت ها خود سعه صدر داشته باشد خاطرنشان کرد: در انتخابات  باید جذب حداکثری و دفع حداقلی مد نظر بوده و اصول ارزش های نظام لحاظ شود./950/پ202/ج

ارسال نظرات