۰۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۱۶۸۳۱۲

تقدیر از فعالان حوزه ارتباطات و بین‌الملل المصطفی مشهد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تقدیر از فعالان حوزه ارتباطات و بین‌الملل المصطفی مشهد با حضور معاون ارتباطات و بین الملل جامعه المصطفی(ص) برگزار شد.
تقدير از فعالان حوزه ارتباطات و بين‌الملل المصطفي مشهد
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز خبر و اطلاع‌رسانی جامعةالمصطفی، به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، در نشستی صمیمی با حضور حجت‌الاسلام عبدالمجید حکیم‌الهی، معاون ارتباطات و بین‌الملل جامعةالمصطفی و علی کاظمی، مدیر کل روابط عمومی این مرکز از فعالان حوزه ارتباطات و بین‌الملل و روابط عمومی مجتمع آموزش عالی مشهد تقدیر شد.
در این نشست، موسی الرضا انصاری مهر، مدیر ارتباطات و بین‌الملل المصطفی مشهد با تبریک به مناسبت هفته روابط عمومی و ایام ولادت مولا امیرمؤمنان امام علی(ع) به ارائه گزارشی از فعالیت‌های مشهد پرداخت.
در ادامه، حجت‌الاسلام حکیم الهی به چشم‌اندازی از فعالیت های حوزه ارتباطات در بخش‌های دانش‌آموختگان، روابط عمومی و بخش ارتباطات و بین‌الملل اشاره کرد.
وی افزود: در میان نمایندگی‌های ما در خارج از قم، مشهد از بهترین‌ها به شمار می‌آید و از نظر فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و حوزه ارتباطات سرآمد و در گذشته نیز کارهای ارزنده‌ای را انجام داده است که جای تقدیر دارد، از این رو باید با یک نگاه ویژه به نمایندگی المصطفی مشهد نگریست.
معاون ارتباطات و بین‌الملل جامعةالمصطفی العالمیه اظهار داشت: در حوزه ارتباطات و بین‌الملل راهبرد ما این است که مجموعه را بین‌المللی کنیم، در این راه می‌توانیم از برگزاری نشست‌های علمی درباره جریان‌های فکری، کشورشناسی و جریان شناسی معاصر، نیاز شناسی کشورها و تربیت مبلغ براساس این نیازها و پیگیری جریان بیداری اسلامی استفاده کنیم.
وی یادآور شد: باید از همه ظرفیت‌های آموزشی المصطفی استفاده شود زیرا متقاضی تحصیل در المصطفی در دنیا خیلی زیاد است.
حجت‌الاسلام حکیم‌الهی در پایان با اشاره به جایگاه ویژه مشهد خاطرنشان کرد: ما نباید از جاذبه‌های مشهد غافل شویم و وجود زائرین و نخبگان در مشهد یک فرصت برای معرفی جامعةالمصطفی با هدف جذب دانش پژوه است که باید آن را غنیمت شمرد.
در پایان نیز با اهدای هدایه‌ای از فعالان حوزه ارتباطات و بین‌الملل و روابط عمومی جامعةالمصطفی مشهد تقدیر شد./907/د102/ی
ارسال نظرات