۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۱۶۹۸۳۰

موفقیت های ملت ایران مرهون اندیشه های امام خمینی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان با تأکید بر این ملت ایران در همه زمینه ها مرهون اندیشه های اسلامی و فرهنگی امام خمینی(ره) است، تصریح کرد: مراسم سالگرد ارتحال باید در کشور و در خوزستان با حساسیت خاصی برگزار شود و اقشار گوناگون مردم در این مراسم شرکت کنند.
حائري، مديرکل امور اجتماعي استانداري خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حسن حائری، مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان، صبح امروز در نشست ستاد برگزاری ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، با بیان این که ادارات و سازمان ها برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در خوزستان زحمات بسیاری را کشیدند، اظهار داشت: برنامه های دینی و ملی باید در خوزستان ساماندهی شوند تا شاهد برگزاری باشکوه این مراسم باشیم.

حائری با اشاره به اعزام کاروان 10 نفری از استان خوزستان به مرقد حضرت امام خمینی(ره)، اظهار داشت: با هماهنگی سپاه پاسداران و دیگر نهاد 10 هزار نفر از خوزستان به مرقد حضرت امام خمینی(ره) اعزام می شوند که به واقع کار بسیار سنگینی است اما عشق و ارادت به امام خمینی(ره) در میان مسؤولان موج می زند و برای برگزاری مراسم باشکوه ارتحال تلاش خود را خواهند کرد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان با تأکید بر این که تشکیل ستادهای برگزاری ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در راستای هم فکری و هم اندیشی برای برگزاری برنامه ها است، تصریح کرد: برای برگزاری مراسمات دینی و ملی باید هم فکری شود؛ چراکه بدون هم فکری و تبادل نظر کیفیت برنامه ها بالا نمی رود.

حائری حضور پر شور مردم در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: اشکالات مراسمات سال های گذشته باید برطرف شوند و از امکانات فرهنگی، دینی و اجتماعی جهت برگزاری مراسم باشکوه و حضور گسترده مردم استفاده شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به انعکاس مراسم های ملی و دینی از سوی رسانه ها و صدا و سیما، اظهار داشت: صداو سیمای مرکز خوزستان باید مراسم ارتحال امام خمینی(ره) را به صورت گسترده پوشش دهد تا شاهد بازتاب حضور مردم خوزستان در رسانه های داخلی باشیم.

حائری با تأکید بر این ملت ایران در همه زمینه ها مرهون اندیشه های اسلامی و فرهنگی امام خمینی(ره) است، تصریح کرد: مراسم سالگرد ارتحال باید در کشور و در خوزستان با حساسیت ویژه ای برگزار شود و همه اقشار مردم در این مراسم شرکت کنند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان در بخش پایانی سخنانش با بیان این که باید از ایده های جدید و خاص برای برگزاری مراسم ملی و دینی استفاده کرد، خاطرنشان کرد: مسؤولان و مردم باید کمک کنند تا شاهد حضور پرشور مردم در مراسم و برگزاری مراسم با کیفیت مطلوب و برتر باشیم./9461/پ203/غ

ارسال نظرات