۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۴
کد خبر: ۱۷۰۶۲۹
جلیلی در جمع مردم بستان آباد:

خلق حماسه سیاسی با حرکت حول محور ولایت امکان‌پذیر است

خبرگزاری رسا ـ نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خلق حماسه سیاسی را تنها با حرکت حول محور ولایت فقیه ممکن دانست.
سعيد جليلي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سعید جلیلی، نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در سفر به استان آذربایجان شرقی در مسیر حرکت به سمت تبریز توقفی کوتاه در شهر بستان آباد داشت و طی سخنانی در جمع مردم این شهر که در پارک صبا تجمع کرده بودند، اظهار داشت: خود را سرباز ولایت می دانم.


وی با بیان این‌که برای آبادانی، تعالی و پیشرفت کشور بایستی از تمامی ظرفیت ها بهره مند شد، خاطرنشان کرد: با فراهم کردن ساز و کارهای لازم و آزادسازی ظرفیت ها تلاش خواهیم کرد تا در مسیر تحقق هدالت، توسعه و عزت و اقتدار نظام اسلامی ایران در داخل و خارج قرار گیریم.


نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: باید دولت و زیر مجموعه آن همواره در خدمت مردم باشد و همواره از ظرفیت های مردمی و استعدادهای جوانان بهره بگیرد و برای رفع مشکلات آنان تلاش کند، امروز ایران اسلامی از نیروی انسانی جوان، مستعد و خلاق بهره مند است که بایستی همه این ظرفیت‌ها تجلی یابند.


جلیلی تبعیت از ولایت فقیه و اسلام ناب محمدی را لازمه توسعه کشور دانست و گفت: خلق حماسه سیاسی تنها با حرکت حول محور ولایت فقیه ممکن است، باید تلاش کنیم همواره یاور ولایت و در خط ولایت باشیم که در غیر این صورت راه به بیراهه رفته ایم.


بنابر این گزارش، سعید جلیلی همچنین در توقفی کوتاه در سراب، در سخنانی با مردم این شهر به تشریح اهداف و  برنامه های آینده خود در صورت پیروزی در انتخابات پرداخت و اظهار داشت: معتقدم سیاست خارجی کشور بایستی از موضع عزت و اقتدار انقلاب اسلامی باشد.


وی با اشاره به کارشکنی و توطئه های دشمنان نظام اسلامی در پرونده هسته‌ای ایران گفت: این نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: فشارهایی را که بر اثر تحریم های اقتصادی غرب علیه کشور وارده شده را نفی نمی‌کنم، اما اگر در قبال تحریم ها هوشمندانه برخورد شود، تبدیل به فرصت می‌شود.


جلیلی هنر دیپلماسی را ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی های دشمنان دانست و افزود: تهدید وقتی رفع می‌شود که پیشرفت فنی سپر شود و کار خود را انجام دهد، طرف غربی در مذاکرات هسته ای با مانع بزرگی به نام منطق جمهوری اسلامی ایران مواجه شده اند./935/پ202/ج

ارسال نظرات