۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۲۳
کد خبر: ۱۷۰۸۰۴
حجت الاسلام روحانی در ساری:

همان راهی را می روم که هاشمی و خاتمی رفته اند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام روحانی با بیان این که من همان راهی را خواهم رفت که هاشمی و خاتمی رفته اند، بیان داشت: در شرایط پس از جنگ با ان همه سختی و فشار آیت الله هاشمی رفسنجانی سازندگی را برای کشور به ارمغان آورد و سید محمد خاتیم نیز توسعه سیاسی را به جامعه ایرانی ارزانی داشت.
حسن روحاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام حسن روحانی در مسجد جامع ساری بر ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی تأکید کرد و ضمن انتقاد از کسانی که مسأله عدم شرکت در انتخابات را مطرح می کنند، گفت: نباید به حرف کسانی که می گویند رفتن پای صندوق های رأی نروید فایده ای ندارد چون رییس جمهور انتخاب شده است توجه کرد چون این گونه حرف ها شیطانی است.

 

وی با بیان این که دشمنان ملت ایران تلاش می کنند تا مردم ما را مأیوس کنند، افزود: اما مردم کشورمان در 24 خرداد حماسه ای بزرگ خواهند آفرید.

 

حجت الاسلام روحانی با بیان این که همه در 24 خرداد در پای صندوق های رأی حاضر خواهیم شد و دیگر اجازه نخواهیم داد خودسری پیروز شود، افزود: اعتدال و میانه روی پیروز خواهد بود.

 

وی با بیان این که بنده تلاش خواهم کرد که آزادی مورد نظر مردم را در چارچوب قانون به جامعه بازگردانم، افزود: امروز مهم ترین نیاز کشور اتحاد و همدلی که اگر مردم بزرگ کشورمان این مسؤولیت خطیر را به بنده واگذار کنند به حتم این مسأله مهم را به کشور باز خواهم گرداند.

 

حجت الاسلام روحانی با بیان این که من همان راهی را خواهم رفت که هاشمی و خاتمی رفته اند، بیان داشت: در شرایط پس از جنگ با ان همه سختی و فشار آیت الله هاشمی رفسنجانی سازندگی را برای کشور به ارمغان آورد و سید محمد خاتیم نیز توسعه سیاسی را به جامعه ایرانی ارزانی داشت.

 

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تأکید براین که مسیر حرکت من وحدت و همدلی است، بیان داشت: شکاف و اختلاف برای جامعه ما مضر است و بنده تنها راه اعتلال و وحدت را در پیش خواهم گرفت.

 

وی با بیان این که اگر مردم من را بعنوان رییس جمهوری انتخاب کنند، اتحاد، همبستگی و یکدلی را به جامعه ارمغان خواهم داد، گفت: در دولت تدبیر و امید افراطر و خودسری جایی ندارد و اعتدال و میانه روی را پیروز خواهیم کرد.

 

این کاندیدای ریاست جمهوری گفت: بی تردید آزادی فکر، اندیشه، بیان و انتقاد حق طبیعی مردم است و دولت تدبیر و امید به این اصول پایبند است.

 

حجت الاسلام روحانی در ادامه سخنان خود به نرخ بالای بیکاری در کشور اشاره کرد و با بیان این که این آمار بیکاری در کشورمان در شأن ملت بزرگ و جوانان ایرانی است، گفت: متأسفانه دولت در هشت سال گذشته تنها توانسته 500 هزار شغل ایجاد کند.

 

وی با تأکید براین که با تکیه بر ظرفیت ها و پتانسیل های مهم کشور مشکل بیکاری را در وحله اول حل خواهم کرد، ادامه داد: کشورمان از ظرفیت های مهمی برخوردار است که باید از این پتانسیل ها در جهت رشد و توسعه اقتصادی بهره گرفت.

 

وی با اشاره به این که توسعه واردات و حذف تعرفه ها ، کشاورزی کشور را در معرض تعطیلیی قرار داده است، افزود: توجه به بخش کشاورزی و صنعت گردشگری مازندران ازجمله اولولیت های اصلی دولت تدبیر و امید خواهد بود.

 

حجت الاسلام روحانی در ادامه سخنان خود با بیان این که نیازی نیست که فضای کشور را امنیتی کنیم چون جوانان کشورمان حافظ امنیت کشور هستند، گفت: همچنین محیط دانشگاه ها نباید امنیتی باشد اگر شرایط جامعه امنیتی نبود آنگاه درب زندان ها را هم باز می کنیم.

 

حجت الاسلام روحانی افزود: اگردولت بخواهد رقیب مردم باشد وضع همینگونه است و در صورت واگذاری تمام امور به مردم شرایط فعلی تغییر خواهد کرد.

 

وی با تأکید براین که دولت باید امور را به مردم واگذار کند نسبت به عدم اجرای مناسب اصل 44 قانون اساسی انتقاد کرد و افزود: تحقق این سیاست ها می تواند کشور از مشکلات فعلی نجات دهد.

 

حجت الاسلام روحانی با بیان این که در دولت تدبیر و امید دیگر خود رایی و خود شیفتگی راه نخواهد داشت، ادامه داد: همه تلاش دولت بنده بهره گیری از توان همه نخبگان و صاحب نظران کشور است.

  

حجت الاسلام روحانی با بیان این که بنده مشکلات دولت خود را به صورت شفاف با ملت بزرگ ایران مطرح خواهم کرد، گفت: اگر در کار مدیریت دولت تدبیر و امید ایراد و اشکالی وجود داشته باشد به امام زمان دوازهم نسبت نخواهم داد.

 

وی با تأکید براین که بنده پشت پرده دین و تقدس پنهان نخواهم شد، ادامه داد: دولت من دولت تدبیر، امید و همدلی خواهد بود.

 

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همه مشکلات امروز کشور را ناشی از بی تدبیری دانست و تصریح کرد: متأسفانه این بی تدبیری ها موجب مظلومیت بسیاری ها در کشورمان شده است که راه حل این مشکلات بهره گیری از نخبگان وکارشناسان کشور است.

 

وی با بیان این که متأسفانه دولتمردان ما ارزش پول ملی را ظرف شش ماه  به یک سوم کاهش دادند، افزود: برای من قابل قبول نیست هر روز هر فرد ایرانی که به عمره می‌رود به خاطر کاهش هر روز قیمت ریال، در کنار یک عرب، خجالت بکشد.

 

حجت الاسلام روحانی با بیان این که روابط دیپلماسی فعلی کشور را نمی پذیریم، گفت: می توانیم بین تسلیم و تقابل، تعامل سازنده را به عنوان سیاست اصلی قرار دهیم و با تدبیر و منطق می توان گام به گام تحریم ها علیه نظام اسلامی را کاهش داد و باید یادمان باشد تعامل سازنده با جهان به عنوان یک اصل مصوب در سند چشم اندازه بیست ساله کشورمان مورد توجه قرار گرفته است./950/پ202/ج 

ارسال نظرات