۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۱۷۱۱۰۸
بخش نخست؛

هشدار جلیلی نسبت به شکل گیری جریان تردید در کشور

خبرگزاری رسا ـ جلیلی در جمع مردم ساری با هشدار نسبت به شکل گیری جریان تردید در ادامه فتنه و انحراف گفت: در شرایطی که مقامات رسمی دشمن ما بیان می کنند که قدرت ایران قابل انکار نیست، جریان جدید تردید به دنبال فتنه و انحراف در حال شکل گیری است.
سخنراني سعيد جليلي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سعید جلیلی در بخش نخست سخنان خود در جمع مردم مازندران که در مسجد جامع ساری برگزار شد با اشاره به این که نیم قرن است که به برکت امام خمینی(ره) خط ایمان و امید شکل گرفته است، گفت: 50 سال پیش نیز امام راحل برای مردم ما در پاسخ به دعوت خداوند متعال و پیامبر گرامی اسلام حیات جدیدی را آغاز کرد.

 

وی با بیان این که امام راحل بر مبنای ایمان، و امید و بر مبنای صادق الهی یک حرکت بزرگ را در قرن حاضر شروع کرد، افزود: اکنون 50 سال از خرداد 42 گذشته است و وعده ها قرآنی را که ما باور و ایمان داشتیم امروز به عینه تجربه کردیم.

 

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که ما بر مبنای گفتمان اسلام ناب آن را تجربه کردیم، ادامه داد: امروز ملت بزرگ ایران اسلامی این وعده قرآنی که باور و ایمان داشتیم را تجربه می کنند.

 

جلیلی با بیان این که همه دنیا می خواست که انقلاب ملت بزرگ ایران به پیرزوی نرسد، گفت: انقلاب ملت ایران به یاری خداوند پیروز شد و همه دنیا می خواست با حمایت صدام ما را در جنگ نابرابر شکست دهد اما به یاری خدا موجب شد که ما در جنگ پیروز شویم.

 

وی ادامه داد: همه دنیا اراده کرد که ملت ایران هسته ای نشود اما امروز ملت ایران جزء ده کشور هسته ای دنیا است.

 

جلیلی ادامه داد: همه دنیا اراده کرد نه تنها مانع قدرت ما شود بلکه مانع تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی شود، اما امروز جمهموری اسلامی به اعتراف خود دشمنان ما قدرت بزرگ منطقه ای و هماورد قدرت های بزرگ دنیا است.

 

وی ادامه داد: اینها همه وعده های الهی بود که روزی  ما به آنها باور و ایمانی داشتیم و امروز نیز به تجربه هم آموختیم.

 

جلیلی با بیان این که دو عامل بزرگ موجب پیروزی بزرگ ملت ایران شده است، ادامه داد: نخستین عامل گفتمان اسلام ناب که تجسم آن ولایت مطلقه فقیه است و دوم باور به مردم که این هنر بزرگ امام راحل بود که این دو مسأله را به میان حکومت جامعه آورد.

 

وی ادامه داد: اگر همه دنیا روزی همه ظرفیت خود را گذاشت تا در جنگ تحمیلی ما را شکست بکشاند همین فرزندان بزرگ ملت مازندران در لشکر 25 کربلا ظرفیت و قدرتی در آن بروز کرد که دشمن در برابرآن متحیر ماند.

 

جلیلی با بیان این جوانان ایران اسلامی نه تجربه و نه سلاح بیشتر از رژیم بعث عراق داشتند، گفت: اما این جوانان می رفت در جبهه های جنگ و همچون ستاره ای درخشان می درخشید و کارآمدی به دنبال داشت و این دو موضوع بود که خدا باوری و مردم باوری بود که امام راحل به درون جامعه ما آرود و امام توانست با همین دور عنصر بسباری از قله ها و حماسه ها را فتح کند.

 

وی با بیان این که دشمنان ما از حماسه هایی که ملت ایران آفریدند نگران هستند، ادامه داد: آنچه از حماسه هایی که از سوی جوانان ایرانی خلق شد متوقف نماند و آن روز که خرمشهر آزاد شد این حماسه تکثیر شد و بعد از آن  جنوب لبنان آزاد شد و در ادامه نیز غزه مقاومت کرد.

 

جلیلی با بیان این که دشمنان در برابر خط ایمان و امید به هراس افتاده است، ادامه داد: در برابر این خط مهم که امام راحل 50 سال پرچم آن را تحت عنوان گفتمان اسلام ناب مطرح کرد.

 

وی با بیان این که ما امروز در موقعیت خیبر هستیم، گفت: عده ای می خواهند تحلیل کنند که ما در موقعیت شعب ابی طالب قرار داریم و خط دشمن این بود که در برابر در برابر خط ایمان و امید امام خط تهدید و تفریق را شروع کنند و کسانی هم به پادویی آن آمدند.

 

جلیلی ادامه داد: در چهار سال گذشته وقتی امام راحل آمدند بر مبنای گفتمان اسلام ناب با درایت مقام معظم رهبری یک حماسه بزرگ خلق شد  و جمهوریت نظام به عنوان پشتوانه نظام به رخ جهان کشیده شد و به پشت خیمه دشمن رسیدیم، اما عده ای خواستند با فتنه مانع این بشوند و پیاده نظام شدند و اما از سوی همین ملت سرجایشان نشانده شدند.

 

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: وقتی ملت ما در مسیر پیروزی خودش پیش رفت و همه دنیا ایران را و جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی را به عنوان دژ مقاومت می شناخت کسانی می خواستند با زاویه گرفتن و انحراف از رهبری مطالبی را طرح کردند که مکتب ایرانی و به اسم دوستی با مردم اسرائیل تلاش کردند ظرفیت ملت ایران متوقف کنند اما ملت ایران تجربه کرده بود که هرآنچه پیشرفت ما داریم در سایه مقاومت  وتبعیت از ولایت فقیه است.

 

جلیلی ادامه داد: اکنون که ما در موقعیت خیبر هستیم و در شرایطی هستیم که مقامات رسمی دشمن ما بیان می کنند که قدرت ایران قابل انکار نیست یک جریان جدید دارد شکل می گیرد و آن جریان جریان تردید است و به دنبال فتنه و انحراف ما امروز شاهد جریان تردید هستیم.

 

وی افزود: جریانی که در ظرفیت های ملت، اهمیت مقاومت ملت و در دستاوردهایی که به برکت گفتمان اسلام ناب برای ملت ایران فراهم شده است تردید می کند و جربانی که می خواهد تهدید از بیرون دشمنان را با تردید از درون کشور را تکمیل کند و نظام اسلامی و مردم ما از ادامه راه پرافتخارشان دچار تردید کند.

 

جلیلی افزود: آنچه موجب موفقیت ما شده است دو عنصر اسلام ناب و باور به مردم بود و ما اگر توانستیم در این 34سال اخیر چنین پیروزی هایی را بدست آوریم این پیروزی ها وحماسه ها نباید در یک زمان و مکان خاص باشد و به تاریخ سپرده شود و نباید سالی یک بار به عنوان راهیان نور به شلمچه برویم و تنها به یاد شهدا اشک بریزیم باید آن حماسه دفاع مقدس را امروز در سایر عرصه ها نیز زنده کنیم.

 

وی ادامه داد: اگر امروز توانستیم با استفاده از آموزه های ایسلام ناب و اعتماد به ظرفیت های جوانان خماسه دفاع مقدس را خلق کنیم امروز نیز می توانیم با تکیه از آموزه های اسلام ناب و اعتماد که ظرفیت های جوانانمان در کشاورزی، صنعت و تولید و در اقتصاد نیز حماسه خلق کنیم./950/پ202/ج

ارسال نظرات