۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۱۷۲۲۹۳
بی بی سی انگلیسی؛

روحانی جزء طیف اصولگراست نه اصلاح طلب

خبرگزاری رسا ـ اگر 6 نامزد را در یک طیف اصلاح طلب تصور کنیم، از یک طرف جلیلی را می بینیم که مذاکره کننده هسته ای و بسیار اصولگراست و در انتهای همین طیف اصولگرایی آقای روحانی را می بینیم.
بي بي سي انگليسي

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا در پی پخش زنده سخنان ریاست جمهوری منتخب جمهوری اسلامی ایران در شبکه بی بی سی انگلیسی، رعنا رحیم پور بعنوان کارشناس مسائل سیاسی، به تحلیل محتوای سخنان آقای روحانی پرداخت.


رحیم پور در پاسخ به سوال مجری که از وی پرسید آیا روحانی شخصیتی لیبرال است، گفت:اصلا! او اصلا چنین ادعایی نکرده است. او حتی ادعا نکرده است که اصلاح طلب است. وی در ادامه با طیف بندی نامزدها ی انتخابات یازدهم افزود: اگر 6 نامزد را در یک طیف اصلاح طلب تصور کنیم، از یک طرف جلیلی را می بینیم که مذاکره کننده هسته ای و بسیار اصولگراست و در انتهای همین طیف اصولگرایی آقای روحانی را می بینیم.


رحیم پور در ادامه با بررسی مساله اصولگرا خوانده شدن روحانی افزود: او مورد تصدیق اصلاح طلبان قرار گرفت و دلیلی که او به سرعت محبوبیت یافت این بود که رهبر اصلاح طلبان از وی دفاع کرد. به همین دلیل است که من فکر می کنم اصلاح طلبان وی را به سمت جلو هل دادند که رهبر آنان باشد. هرچند خود روحانی نمی خواست./1413/9161/خ

ارسال نظرات