۳۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۷
کد خبر: ۱۷۲۵۹۱

جشن دانش آموختگی طلاب نمایندگی غنا

خبرگزاری رسا ـ جشن اعیاد شعبانیه، همزمان با مراسم پایان سال تحصیلی حوزه علمیه اهل‌البیت(ع) غنا و نیز آیین دانش‌آموختگی جمعی از طلاب این حوزه برگزار شد.
جنش دانش‌آموختگي طلاب نمايندگي غنا
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز خبر و اطلاع‌رسانی جامعةالمصطفی، جشن اعیاد شعبانیه، همزمان با مراسم پایان سال تحصیلی حوزه علمیه اهل‌البیت(ع) غنا و نیز آیین دانش‌آموختگی جمعی از طلاب این حوزه برگزار شد.
دراین جشن با شکوه، استادان و طلاب حوزه اهل البیت(ع) و برخی از استادان و دانشجویان دانشگاه اسلامی و گروه‌ها و تشکل‌های مختلف غنا و نیز ایرانیان مقیم غنا، برخی از لبنانی‌های مقیم آکرا، محمد سلیمانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران، دکتر رضا بخشایش، رایزن فرهنگی ایران، شیخ کمال‌الدین، روحانی ممتاز غنا و حجت‌الاسلام نصرالله سخاوتی، نماینده جامعةالمصطفی در غنا حضور داشتند.
 در ابتدای این مراسم، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید، حجت‌الاسلام صدرالسادات، مدیر حوزه علمیه اهل‌البیت(ع) با تبریک اعیاد شعبانیه و خوش‌آمدگویی به حضار، به جایگاه علم و طلاب علوم دینی اشاره کرد و با تبریک دانش‌آموختگی جمعی از طلاب، برخی از وظایف دانش‌آموختگان المصطفی را برشمرد.
در ادامه، حجت‌الاسلام سخاوتی و سپس شیخ کمال‌الدین ابوبکر و در ادامه استاد عباس شعبان و بعد از آن رایزن فرهنگی ایران دکتر بخشایش و در پایان سفیر ایران آقای سلیمانی هر یک طی سخنانی به اعیاد شعبانیه و برکات وجودی حضرت حجت(عج) و وظائف طلاب پس از پایان تحصیل اشاره کردند.
در پایان مراسم به نفرات ممتاز چهار پایه حوزه، جوائزی داده شد وافراد یاد شده مورد تشویق حاضران قرار گرفتند.
شایان ذکر است، در پایان این مراسم، گواهی پایان دوره چهار ساله طلاب سال چهارم به نوزده نفر دانش‌آموختگان این دوره، داده شد./907/د102/ی
ارسال نظرات