۳۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۱۷۲۸۵۶
امام جمعه سمنان:

چراغ اسلام با کشتن مردم مسلمان خاموش شدنی نیست

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سمنان از رییس جمهور منتخب مردم ایران خواست در تمام امور مطیع مقام معظم رهبری باشد.
حجت الاسلام شاهچراغي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان امروز در خطبه های نماز جمعه سمنان از تلاش دست اندرکاران برگزاری انتخابات در خلق حماسه سیاسی بی نظیر انتخابات قدردانی کرد و از رییس جمهور منتخب مردم ایران خواست در تمام امور مطیع مقام معظم رهبری باشد.

 

 

وی گفت: نقش اول در به ثمر نشستن حماسه سیاسی انتخابات بر عهده رهبری نظام بود که ایشان بخصوص از چهار ماه پیش از انتخابات با سخنرانی های مکرر مردم را صادقانه به حضور در این صحنه سرنوشت ساز دعوت کردند و در عین حال همواره اعلام کردند که از هیچ کس جانبداری نکرده و نمی کنند.

خطیب جمعه سمنان از نقش تاثیرگذار رسانه ملی هم به علت ترغیب و تشویق مردم به خلق این حماسه بی نظیر و روشن کردن افکار عمومی نسبت به مواضع و اظهارات و تفکرات نامزدهای انتخاباتی تجلیل کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی همچنین در آستانه میلاد حضرت ولی عصر (عج)، به حضور ارزشمند و حیاتی سربازان گمنام امام زمان در روند تأمین امنیت و آرامش انتخابات اشاره کرد و از این خادمان جان بر کف انقلاب که همه توطئه ها علیه حماسه سیاسی را در نطفه خفه کردند قدردانی کرد.

روند برگزاری انتخابات با رعایت کامل قانون انجام شد

وی عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات را نیز شایسته تجلیل ویژه دانست و گفت: روند طاقت فرسای نام نویسی از داوطلبان، احراز صلاحیتها، دوران تبلیغات و رأی گیری و شمارش آرا و اعلام نتایج و تایید آن مسیری بود که به خوبی و با رعایت کامل قانون انجام شد.

چراغ اسلام با کشتن مردم مسلمان عراق و سوریه خاموش شدنی نیست

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود، توطئه مسلمان کشی و بخصوص شیعه کشی استکبار در منطقه را یاد آور شد و تصریح کرد: به خاک و خون کشیدن مردم مسلمان در عراق و سوریه و اهانت به اجساد آنان نمونه بارزی از خشم استعمارگران علیه گسترش اسلام است ولی آنها باید بدانند که چراغ اسلام خاموش شدنی نیست.

بنیان خانواده اصلی ترین عنصر جلوگیری از اعتیاد جوانان است

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی در آستانه هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر، بنیان خانواده را اصلی ترین عنصر جلوگیری از اعتیاد جوانان به مواد افیونی برشمرد و از والدین خواست نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند./938/پ202/ب

ارسال نظرات