۰۴ تير ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۱۷۳۳۳۴
مدیر مدرسه علمیه نرجس مشهد:

برنامه‎های رسانه ملی مروج فرهنگ مهدوی باشد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه نرجس مشهد اطاعت از خدا و شناخت حرام و ترک معصیت را از ویژگی های منتظر واقعی دانست و تأکید کرد: متولیان فرهنگی، خصوصا صداوسیما باید مروج فرهنگ مهدوی باشند و خروجی برنامه هایشان منتظرپروری باشد.
شايسته خوي/ مدير مدرسه علميه نرجس مشهد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سیده منوره شایسته خوی، مدیر مدرسه علمیه نرجس(س)، عصر روز گذشته در جشن نیمه شعبان این مدرسه گفت: حکومت جهانی حضرت مهدی(عج)، وعده ای است که قطعا محقق خواهد شد و منتظران واقعی، پرچم اسلام را به دستان با کفایت حضرت ولی عصر(عج) تحویل می دهند.

 

شایسته خوی با بیان این که اسلام با تکنولو‍ژی، فناوری و پیشرفت مخالف نیست، بیان کرد: موبایل و فناوری روز به راحتی امکان گناه کردن را فراهم می کند. منتظر واقعی اگر در معرض معصیت و گناه قرار گرفت، خود را از گناه حفظ می کند و عوامل خود نگهدارنده را در خود ایجاد می کند.

 

وی ویژگی های منتظر واقعی را اطاعت از خدا و شناخت حرام و ترک معصیت دانست و افزود: امام زمان فرمودند «اگر گناه را ترک کنید، ظهور نزدیک است. گناهان شما ظهور را به تعویق می اندازد.» منتظر واقعی واکسن خود نگهدارنده را تزریق کرده، چشم و گوش خود ار از گناه باز می دارد.

 

 مدیر مدرسه علمیه نرجس(س) با اشاره به آیات پنجم و ششم سوره قصص گفت: ائمه و صالحین وارثان زمین می شوند و خداوند حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) را به دشمنانی که مستضعفان را به استضعاف کشاندند، نشان خواهد داد.

 

وی گفت: اشتباه است که اجازه ندهیم فرزندان از موبایل و اینترنت استفاده نکنند. وظیفه پدر و مادر است که، نیروی خود نگهدارنده را در درون فرزند خود تقویت کنند. نباید همه تقصیرها را به گردن اجتماع بیندازیم. زمینه های معصیت فراوان است ولی منتظر واقعی باید نیروی خود نگهدارنده، درون خود را تقویت کند.

 

شایسته خوی با اشاره به وظیفه متولیان فرهنگ در ترویج فرهنگ مهدوی، اظهار داشت: متولیان فرهنگی، فرهنگ اسلام را با سخنان حکیمانه اش ترویج کنند وگرنه صدا و سیما با برنامه های لغو و بیهوده نمی تواند منتظر پروری کند./930/پ202/ب

ارسال نظرات