۱۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۱۷۵۲۹۱
حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی مطرح کرد؛

سه درخواست رییس جمهور منتخب از رهبر انقلاب

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر مقام معظم رهبری به نخستین دیدار رییس جمهور منتخب با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و با بیان این که آقای روحانی در دیدار سه درخواست از رهبر معظم انقلاب داشتند، افزود: هدایت، حمایت و دعا، سه درخواست حجت الاسلام و المسلمین روحانی از مقام معظم رهبری بود.
حجت‌الاسلام والمسلمين محمدي گلپايگاني، رييس دفتر مقام معظم رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی، رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، در گردهمایی علما و روحانیان استان که در مصلای امام خمینی (ره) رشت برگزار شد، به حضور گسترده و حماسی ملت بزرگ ایران در انتخابات 24 خرداد اشاره کرد و گفت: علیرغم تبلیغات گسترده ای که دشمنان از مدت ها قبل برای کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق های رأی انجام داده بودند، اما شاهد حضور حماسی مردم در خلق حماسه ای دیگر بودیم.

 

وی انتخابات 24 خرداد را مهر باطلی بر ادعای تقلب دانست و تصریح کرد: برگزار کنندگان این انتخابات دولت، وزارت کشور و دست اندرکاران انتخابات بودند و دوست و دشمن اذعان کردند که هیچ شائبه ای در انتخابات وجود نداشته است.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی همچنین به نخستین دیدار رییس جمهور منتخب با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و با بیان این که آقای روحانی در دیدار سه درخواست از رهبر معظم انقلاب داشتند، افزود: هدایت، حمایت و دعا، سه درخواست حجت الاسلام والمسلمین روحانی از رهبر معظم انقلاب بود.

 

وی با بیان این که همه ابزارهای تبلیغی دشمنان تا چند ماه قبل از انتخابات در جهت حضور کمرنگ مردم در انتخابات به کار گرفته شد، افزود: اما مردم با بصیرت ایران اسلامی با حضور حماسی خود نقشه های پلید دشمنان را خنثی کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، جنجال آفرینی و مأیوس کردن مردم در انتخابات 24 خرداد را از جمله تلاش های دشمنان در انتخابات امسال دانست و ادامه داد: عنایت های خداوند متعال موجب شد تا شاهد برگزاری همزمان دو انتخابات مهم در کشور بودیم.

 

وی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای سال جدید نیز بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرده بودند، ادامه داد: همان طور که ایشان فرمودند فرقی نمی کرد که چه کسی رییس جمهور شود، مهم حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی بود.

 

حجت الاسلام و المسلمین گلپایگانی با بیان این که ملت بزرگ ایران با حضور گسترده خود در پای صندوق های رأی حماسه مورد نظر رهبرمعظم انقلاب اسلامی را تحقق بخشیدند، ادامه داد: حضور 73 درصدی مردم در پای صندوق های رأی بی نظیر بود.

 

حجت الاسلام و المسلین محمدی گلپایگانی با بیان این که مطالبات رهبرمعظم انقلاب اسلامی در انتخابات 24 خرداد محقق شد، افزود: همه توان دشمنان در جهت عدم حضور مردم به کار گرفته شد، اما شکست خورند.

 

وی همچنین نقش مناظره ها در صدا و سیما در انتخاب مردم را مهم ارزیابی کرد و گفت: مردم با شنیدن برنامه های کاندیدا به انتخاب اصلح رسیدند.

 

رییس دفتر مقام معظم رهبری با بیان این که متأسفانه خدمات گذشته در مناظره ها فراموش شد، گفت: دولت فعلی خدمات بسیاری را انجام داده است که نباید فراموش شود.

 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، به نقش روحانیت اشاره کرد و با بیان این که روحانیان سفیران الهی هستند، گفت: روحانیت وظیفه هدایت و آگاهی بخشی جامعه را بر عهده دارد.

 

رییس دفتر مقام معظم رهبری با بیان این که روحانیت در سنگر دفاع از اندیشه ها و باورهای دینی قرار دارند، ادامه داد: روحانیت آگاه همواره در مسیر دفاع از آرمان ها و اندیشه های ناب دینی قدم برداشته است.

 

وی در ادامه سخنان خود یکی از برکات مهم ماه مبارک رمضان را دعا دانست و ادامه داد: همه برکات الهی به صورت یکجا در این ماه مبارک جمع شده است که باید نهایت بهره معنوی را از آن ببریم./950/پ202/ج

ارسال نظرات