۲۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۱۷۵۸۳۲
پایگاه خبری "آن اسلام" گزارش داد؛

تازه ‎مسلمان‎شده‎های آمریکایی در ماه رمضان احساس تنهایی می‎کنند

خبرگزاری رسا ـ یک پایگاه خبری در گزارشی از وضعیت مسلمانان آمریکا عنوان کرد که تازه مسلمان‎شده‎های این کشور در ماه رمضان احساس تنهایی می‎کنند.
تازه مسلمان شده هاي آمريکايي و احساس تنهايي در ماه رمضان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، پایگاه خبری "آن اسلام" در گزارشی به وضعیت تازه مسلمان شده های آمریکا پرداخته و از تنهایی آنان در ماه رمضان خبر داد.

 

به گزارش این پایگاه خبری، تازه مسلمان شده های آمریکایی که نمی توانند در میهمانی ها و تجمعات خانوادگی خود شرکت کنند از برقراری ارتباط با سایر مسلمانان نیز عاجز هستند.

 

وقار شریف، هماهنگ کننده سابق بخش تازه مسلمان شده ها در انجمن اسلامی شهر دلاور آمریکا می گوید: من به وضوح می بینم که تازه مسلمان شده ها چگونه از جامعه طرد شده اند.

 

با این حال پایگاه خبری "آن اسلام" گزارش می دهد که بسیاری از تازه مسلمان شده های آمریکایی به علت آن که کسی از آنان دعوت نمی کند در افطارهای دسته جمعی مسلمانان جایی ندارند.

 

پل کی.دملتو از شهر کلیولند که سال گذشته به اسلام مشرف شد در کلاس های مخصوص تازه مسلمان شده ها شرکت کرد تا بتواند بهتر با تعالیم اسلام آشنا شود و از یک استاد زبان عربی کمک گرفت تا بتواند بهتر قرآن بخواند.اما وی همچنان از یافتن دوستان مسلمان با مشکلات بسیاری دست به گریبان است.

 

بسیاری از تازه مسلمانان شده های آمریکایی شکایت دارند که پس از مشرف شدن به اسلام احساس تنهایی کرده و سایر مسلمانان ارتباط چندانی با آنان برقرار نمی سازند.

 

یکی از آمریکایی های تازه مسلمان شده برای رفع این مشکل  یک وب سایت اینترنتی راه اندازی کرده است که تازه مسلمان شده ها و سایر مسلمانان شهر شیکاگو می توانند در آن با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و مطالب متنوعی در مورد نماز، درس های زبان عربی و احکام اسلامی برای یکدیگر ارسال کنند.

 

برخی از مسلمانان نیز پیشنهاد می کنند که تازه مسلمان شده ها باید به مساجدی که مراسم افطار دسته جمعی در آنها برگزار می شود رفته و سعی کنند که دوستان جدیدی در آنجا بیابند./990/ب902/د

ارسال نظرات